Gå til innhold

Shattered Horizon snart i salg (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det kommer fra 3DMark blir det heftig grafikk ja.

De var lure med å legge settingen til verdensrommet, for da slapp de å tenke på fysikk :p

Neia, en eller annen form for fysikk må de jo ha med. Men dette skal jeg nok ta en nærmere titt på når det kommer, og overraskende nok er ikke det veldig lenge til!

Edit: så trailer av spillet nå. Så utrolig morsomt ut med tanke på at du kan gå på hvilken som helst overflate (som gamer nevnte) og det at all lyd så og er borte (nesten).

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Hmm Hmm...

Ser litt Halo copycat ut...

 

Ser dog meget lovende ut, når Futuremark utgir spill vil jeg tro det går på en litt annen GFX standard en de fleste andre... :D

 

Men ser også litt irritasjonen i "lag-raids", stillheten, ventingen...

Og mangelen på gravitasjon og styring...

 

Kunne ønsket meg en demo før jeg eventuelt kjøper...

 

Preorder : 151kr på steam...

Men fullpris på 168kr så klarer jeg å vente... :whistle:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan du får dette spillet til å bli en "halo copycat". Spillene har ytterst lite til felles. Historiene er totalt ulike. Settingene er totalt ulike. Karakterene er totalt ulike. Spillbarheten er totalt ulik. Det eneste spillene har til felles er vel at de begge kan klassifiseres som science fiction. Dog, i Halo er de kommet en hel del lenger enn i dette spillet. Shattered Horizon foregår vel i en ikke så fjern fortid hvor romreiser er blitt noe mer vanlig, men å reise mellom planeter fortsatt er en utfordring. I Halo derimot er vel romreiser mellom planeter ganske vanlige saker.

 

Nei. Ikke alle first person shooters som foregår i rommet er halo copy-cats. Halo er ikke det første sci-fi-baserte skytespillet i historien akkurat. Synes det blir feil å kalle et hvert spill som kan minne om et annet spill for en copycat. Spesielt når spillet bare har ytterst svake likheter.

 

Det er ikke meningen å virke harsk. Men rett skal være rett. ^^ Du må gjerne mene at spillet er veldig likt Halo. Men jeg er altså uenig i det basert på de bilder og filmklipp jeg har sett av Shatteret Horizon og hva jeg har lest. Når det gjelder spillet virker det veldig lovende. Må være gøy med litt vektløs-action. Håper fysikkmotoren blir like god som grafikkmotoren. Hadde vært tøft om man faktisk ble dyttet bakover i det man skyter med et våpen. *Mimrer over en av scenene i Cowboy Bebop*

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Forhåndsbestiller man dette på Steam får man 10% avslag (17,99 euro) og muligheten til å forhåndsteste brett før alle andre. Ellers om det står mye bedre i Steam:

 

Pre-Purchase Shattered Horizon save 10% and help test new level packs before they become available to everyone!

 

For min del er spillet litt utenfor hva jeg ønsker å spille men det ser jo unektelig bra ut like fullt.

Lenke til kommentar

Snorre: Det finnes mange gullkorn om hvordan Halo visstnok skal ha funnet opp alt innen spill. Enig med deg at dette ikke ser ut som Halo i det hele tatt.

 

Når det gjelder selve spillet er jeg litt lei av flerspillerfokuset, annet enn co-op. Ønsker heller gode kampanjer enn flerspiller. Men kanskje jeg kommer til å teste det. Er jo en billig pris på det. Det får i så tilfelle komme i andre rekke. Nok av stortitler som kommer i november.

 

 

Lenke til kommentar

Dette ser bra ut og preorder er kjøpt. Fint at dette spillet har høye krav, som samtidig med windows 7, vil få mange til å forlate dx9 og windows xp. Litt nedtur at "recomended spec" er ca nøyaktig min datamaskin, bare at jeg har mer ram. Recomended specs pleier somregel ikke å holde noe særlig :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...