Gå til innhold

Anmeldelse: Borderlands (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra anmeldelse, som vanlig! :)

 

Har kommet til lvl 14 nå som jegeren Mordecai, single player. Blir en del bakoverløping og unnvikende manøvre når jeg spiller alene, men synes allikevel det er veldig artig, spesielt nå som det har begynt å komme noen virkelig heftige våpen (og heftigere vil de bli...). Alltid deilig å kunne feie fiender av banen med en liten skuddsalve som tidligere tok noen velplasserte kritiske treff. Er ikke så mye tråkking fram og tilbake heller, nå som jeg har fått tilgang på framkomstmidler. Veldig kjekt å kunne blåse skags (muterte og særdeles aggressive hunder) til himmels med auto-tracking-RPG-en montert på buggyen. :D

 

Synes også det er et velutviklet belønningssystem. Det er for eksempel veldig kjekt at man får xp når man klarer et av "bonusoppdragene", f.eks. at man har drept 500 stykker med sniper.

 

Alt i alt et spill jeg ville anbefalt hvem som helst. :)

Lenke til kommentar

Er det opp til fire spillere i split-screen på konsollene?

 

Det er bare to på split-screen, men opp til fire online. Du kan ikke spille splitscreen online da.

 

Ellers vil jeg bare si at jeg synes spillet blir bedre og bedre. Når du kommer i høyere leveler og får nye skills og bedre våpen/utstyr blir spillet enda litt morsommere. Mot slutten møter du også på bedre fiender, blant annet

Crimson Lance

som er litt mer utfordrende enn vanlige Bandits.

Lenke til kommentar

Syns dette va et kjedelig spill og syns fallout var mye bedre! hehe nei da greit spill men ikke noe spill å spille alene må ha me en kompis hvertfall. Men når spillet kommer til pc da tror eg at eg kommer til å spille det en del mer, har ikke orket mer en til level 7.

 

Syns karakteren på spillet kanskje er fortjent viss du har med en kompis, men spiller du alene da gir eg det en 6,5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...