Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Liverpool


Anbefalte innlegg

Sorry, men Carroll ser ut som et Bebe kjøp. Man vinner aldri ligaen med slike spillere med mindre det er tredjevalg og til £35m syntes jeg kjøpet ser ut som en total miss. Men vi får vente å sjå.

 

Ja, det ser ikke bra ut i dag, men så er han også bare på vei tilbake fra en skade. Han spilte veldig forsiktig i dag og han så i tillegg sliten ut etterhvert. Jeg tror også at det vil ta litt tid for både han og lagspillerne å vende seg til å spille sammen ettersom Carroll er en spiss som er avhengig av gode innlegg. Vi får se hvordan han utvikler seg de neste 3-4 kampene.

 

Men for all del, han så ikke akkurat bra ut i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Årets kamp for Skrtel hvert fall. :p

 

Vi spiller greit, skaper litt, men ikke for mye. Men samtidig slipper vi ikke Sunderland til noe som helst (annet enn et farlig innlegg og noen småtaffe langskudd), og det er gledelig. Suarez er rå, Carroll har masse å gå på, tydelig at formen og teknikken ikke helt er der, men han skal få tid. Med mer eller mindre null å spille for har han hvert fall resten av sesongen til å komme seg inn i laget. Samtidig som laget også må ta litt skyld for at vi ikke bruker ham helt rett, vi har jo omtrent ikke bredde i laget og gode innlegg fra kant, og der ligger hovedstyrken til Carroll. Forhåpentligvis kan vi få inn noen vinger av kvalitet i sommer.

Lenke til kommentar

merkeleg med det at når Game tar av seg rivaltrøya, så er eg ofte einig med han:)

 

God organisering defensivt i dag, dog ein del rot framme. Mykje som kunne blitt flott, men som blir øydelagt av svak kommunikasjon. Forøvrig eit nydeleg mål av Suarez, og er leit at Cattermole reddar på strek mot Carroll, men slik er fotballen. Straffe skulle vi nok aldri hatt, men i dag føler eg for å vere så teit og cocky at eg seier vi hadde scora på frisparket uansett(vi hadde sikkert ikkje det). Utvisninga er riktig, men er i strengaste laget å gi direkte raudt i staden for gult#2. Ellers svært varierande dømming, og som Game seier, så trengs det ein skikkeleg oppvask på den fronten.

 

Er tydeleg at Carroll har vore skada og er i ein ny klubb, så føler ikkje for å dømme han nord og ned endå. Har inntrykk av at han vil få fleire målsjansar når Kelly er tilbake, sidan han slår meg som ein av dei få som kan legge skikkelege høge innlegg.

Lenke til kommentar

Enig. Tror Carroll og Suarez trenger et par kamper til for å få partnerskapet til å fungere. Agger og Skrtel hadde full kontroll i dag, veldig bra. Liker også at Skrtel presterer så bra, stoppeproblemet er borte vil jeg si.

 

To gode vinger, en god venstreback og enten Aquilani tilbake fra lån eller en annen kreativ midtbanespiller å dette laget ha muligheter for å være med i tittelkampen.

 

Etter en kamp så er stopperproblemet borte? Så mye skadet som Agger er og hvor dårlig resten av stoppere viser seg å være når han er ute, så må vi helt klart ha inn en ny mann i sommer. Kyrgiakos forsvinner vel også.

 

Suarez ble dagens mann som jeg spådde før kampen. Godt å se at vi kan slå god motstand på bortebane selv om de får en feilaktig straffe mot seg. Kun en avslutning på mål igjennom hele kampen, noe jeg aldri hadde forventet tidligere i dag.

 

Synd at alle som er glade i Premier League må sitte å høre på den idiotgjengen i studio. Kun Børrestad som har aksept hos meg i den gjengen. Lundekvam sånn delvis. City-idiotene ødelegger studio-opplevelsen helt.

Lenke til kommentar

Årets kamp for Skrtel hvert fall. :p

 

Vi spiller greit, skaper litt, men ikke for mye. Men samtidig slipper vi ikke Sunderland til noe som helst (annet enn et farlig innlegg og noen småtaffe langskudd), og det er gledelig. Suarez er rå, Carroll har masse å gå på, tydelig at formen og teknikken ikke helt er der, men han skal få tid. Med mer eller mindre null å spille for har han hvert fall resten av sesongen til å komme seg inn i laget. Samtidig som laget også må ta litt skyld for at vi ikke bruker ham helt rett, vi har jo omtrent ikke bredde i laget og gode innlegg fra kant, og der ligger hovedstyrken til Carroll. Forhåpentligvis kan vi få inn noen vinger av kvalitet i sommer.

 

Så lenge vi har sjanse til å avansere på tabellen, og Kenny ikke har fått permanent kontrakt (vet at mye tyder på at det bare står på formaliteter, men likevel). Er jeg uenig at vi har null å spille for. Resten er jeg helt enig i.

Lenke til kommentar

Derfor sier jeg mer eller mindre. Man skal jo gå til alle kamper med innstillingen om å vinne, men vi har ingenting virkelig å spille for - ingenting vi kan oppnå. Klart, femteplassen er jo ikke helt utenfor rekkevidde, men det blir vanskelig samtidig som det uansett ikke er det største vi får ut av den. Derfor er det en grei periode for Carroll å spille på nå hvis han trenger litt tid på å komme i form og i laget. Med tampen av denne sesongen og en god pre-season, bør han være full fit til å vise hva han kan neste sesong.

 

Edit:

Men som sagt, det er også opp til laget. Carroll får ikke gjort mye ut av seg hvis vi bare slenger opp baller på ham. Vi må få litt mer bredde i spillet, innlegg fra kant, og spille mer på både hodestyrken hans og også teknikken - han har tross alt ganske god teknikk og ballkontroll vanligvis til å være så høy.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Daniel: Direkte rødt kort = 3 kamper, To gule = 1 kamp

 

Må nesten peke på et eksempel der dømmingen gikk i mot LFC for å synliggjøre temaet uten å fremstå som om jeg har en agenda her. Noen som fikk med seg frisparket mot N'Gog på midtbanen i sluttminuttene? Henderson faller om med skade, kanskje en halvmester unna N'gog og får... frispark. Haha.

Lenke til kommentar

Enig. Tror Carroll og Suarez trenger et par kamper til for å få partnerskapet til å fungere. Agger og Skrtel hadde full kontroll i dag, veldig bra. Liker også at Skrtel presterer så bra, stoppeproblemet er borte vil jeg si.

 

To gode vinger, en god venstreback og enten Aquilani tilbake fra lån eller en annen kreativ midtbanespiller å dette laget ha muligheter for å være med i tittelkampen.

 

Etter en kamp så er stopperproblemet borte? Så mye skadet som Agger er og hvor dårlig resten av stoppere viser seg å være når han er ute, så må vi helt klart ha inn en ny mann i sommer. Kyrgiakos forsvinner vel også.

 

Stopperproblemet vårt er nok ikke borte nei. Og det er en av posisjonene vi bør se oss om etter forsterkninger på i sommer, uten tvil. Når det er sagt så er det lite som gleder meg mer enn at Skrtel og Agger fant tonen sammen i dag. To spillere jeg har veldig sans for, og selv om førstnevnte har hatt alt for mange brølere denne sesongen, så hadde ingenting vært bedre enn om han skulle klare å finne tilbake til sitt gamle jeg igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...