Gå til innhold

Pokemon Black og White - Din mening


  

14 stemmer

  1. 1. Kommer du til å spille Black og White?

  2. 2. Hva syntes du om de nye 5 gen. Pokemonene?



Anbefalte innlegg

Her diskuterer vi våre meninger om Pokemon Black and White, samt de nye 5 generasjons pokemonene.

 

Hva er din mening? Ta gjerne avstemningen over!

 

 

Min mening:

 

Grafikken har fått nok et løft, noe som settes pris på, det er også langt bedre animasjon i combat. Gameplaymessig er spillet så og si identisk med de forrige. Ja det er noen nyheter som at TM's nå varer evig, og det er noen nye moves. Historien er også så og si den samme som før.

 

Når det kommer til de nye pokemonene er jeg svært skuffet! Etter å ha slitt med å like de fleste fra 3gen fikk jeg tilbake litt mot under 4gen, men denne gangen er jeg svært skuffet.. Jeg hadde tatt 3gen any day! Ikke bare er alle tidligere eksisterende pokemon fraværende under hele spillet, men starterne er dårlig balansert mellom hverandre, og det er lite variasjon under det meste av spillet, selv med over 100 nye pokemon. De nye er rett og slett barnslige, og der man hadde noen tidligere WTF pokemon som feks Mr. Mime er det nå pokemon som ser ut som en flyvende rotte med flaggermusvinger, tannhjul til is i kjeks. Ifølge Nintendo har de latt seg inspirere av amerikansk kultur da de laget denne generasjonen... Noe jeg vil si er en diger FAIL.

 

Om jeg kommer til å kjøpe spillet tviler jeg på.. Jeg har vel spilt igjennom rundt 10-15% av spillet på R4, men er svært usikker på om jeg orker å fortsette (har et try before you buy prinsipp)

Endret av vesleengen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha gått igjennom listene med alle nye 5gen pokemon for å se utseende og stats på disse er jeg enda mer skuffet...

 

Men har i det misnte funnet ut at det er mulig å fange tidligere generasjoner på enkelte områder i spillet som i feks White Forest som kun er på White versjonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...