Gå til innhold

Nå kommer Galaxy Tab 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Super-AMOLED Plus-skjerm"

 

Oj, hva skal neste generasjon av skjermen hete? Kanskje "Super-Duper-AMOLED-Pluss-Pluss-skjerm"?

"Super-AMOLED Plus med vinger"

 

 

Vil ha ned vekten først og fremst. Galaxy S er mye lettere (og tynnere) enn tilsvarende telefoner på ca. samme størrelse, fint om de får til det samme med nettbrett. Akkurat nå er Ipad og Galaxy Tab tyngre enn de ser ut til.

Lenke til kommentar

Går også å venter på Tab 2 , 8" hadde vært elsk, jeg har tenkt å bruke den som mobiltelefon også dog (blåtann)

Blir spennende å høre hva Tab 2 vil tilby...

 

Ønskeliste i forhold til Tab 1 :

 

Android 3.0 (Dedikert Tablet versjon)

8" skjerm med HD-ready(720p) oppløsning

kjappere CPU, skjer sikkert noe der også siden galaxy S2 får ny CPU..

Støtte av SD-kort

 

Og selvfølgelig Mini-HDMI utgang!!! Come on!

Endret av Tore
Lenke til kommentar

hmmm, tenk så perfekt med en 8,5-9" skjerm med 1500x900-oppløsning eller noe i den dur. Med lav vekt, god batterikapasitet og Honeycomb.

 

Hadde ikke gjort noe med 3G/HSPA-støtte også, men har ikke flere simkort tilgjengelig på abn. mitt. Tror ikke Telenor deler ut mer enn ett simkort til datatrafikk på bedriftsabn sitt... Eller gjør de det? Har en iPhone (som nettopp har blitt brukbar!) og et datakort i bærbare... Noen som veit om man kan ha flere simkort?

Lenke til kommentar

Nå ble jeg både imponert og skeptisk...

 

nå er det ikke en portabel mobiltelefone lengre, nå er det et rent nettbrett som ipad...

 

Bekreftet:

Navn : Galaxy Tab 10,1

10,1"

1280x800 pixler

8 Mp kamera (+ videokonferansekamera fram på 2Mp)

1GHz dual Core Tegra 2

Honeycomb Helt stock, ingen samsung-skin

100% mobiltelefon funksjoner

Ru bakside for godt grep og friksjon

Laget for å brukes i widescreen/landskap

 

 

Antagelse :

16Gb, 32Gb & 64Gb lagring

 

samsung-galaxy-tab-ii-2.jpg

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Nå ble jeg både imponert og skeptisk...

 

nå er det ikke en portabel mobiltelefone lengre, nå er det et rent nettbrett som ipad...

 

Bekreftet:

Navn : Galaxy Tab 10,1

10,1"

1280x800 pixler

8 Mp kamera (+ videokonferansekamera fram på 2Mp)

1GHz dual Core Tegra 2

Honeycomb Helt stock, ingen samsung-skin

100% mobiltelefon funksjoner

Ru bakside for godt grep og friksjon

Laget for å brukes i widescreen/landskap

Høres veldig bra ut. Nå er Galaxy Tab faktisk en skikkelig tablet PC, og ikke bare en forvokst mobiltelefon. Skal bli spennende å sammenligne den med den kommende iPad 2.

 

Det er også interessant at Samsung dropper sin egen Hummingbird/Orion SoC til fordel for Tegra 2 fra Nvidia. Dette er definitivt en kjempestor "seier" for Nvidia.

 

Edit:

Artikkel fra AnandTech:

http://www.anandtech.com/show/4167/samsung-intros-nvidia-tegra-2-based-galaxy-tab-101-new-superphone-galaxy-s-ii-debuts

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...