Gå til innhold

Kan Black Ops overta flerspillertronen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det bare black ops og ikke white ops?

 

Hvorfor skulle det vært White ops?

 

CoD BO blir sikkert heftig :) Blir digg med dedikerte servere igjen...

Hvorfor er det black ops? Jeg skjønner ikke navnet i det hele tatt.

A black operation or black op is a covert operation typically involving activities that are highly clandestine and, often, outside of standard military protocol or even against the law. A key factor in making an operation "black" is that it is carried out with great secrecy; in many cases no records of the operation are kept. Similarly, a secret budget (such as for military or intelligence operations) is called a "Black budget".

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

fy faen og jeg gleder meg! Kommer garantert til å være det beste multiplayergamet. (ihvertfall på xbox)

 

Hvorfor skulle det være noe annerledes på PS3?

Han mener at det kommer til å være det beste multiplayerspiller til Xbox360, ikke at det kommer til å bli dårligere på PS3. Det han prøver å si er at Xbox360 ikke har gode eksklusive spill som Killzone, Resistance, Socom, Uncharted, MAG, osv :fun:

Endret av tamarin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I utgangspunktet så ble det fortalt at det også skulle gjelde for PS3, men dette var vist feil og ble trukket tilbake: http://tsardom.net/2010/10/27/call-of-duty-black-ops-treyarch-confirms-dual-psn-sign-in-for-online-split-screen-plus-more/

 

Andre spill til PS3 (som Resistance 2 og Little Big Planet) skal da ikke ha noen problemer med dette, er det det at det er mer krevende på PS3 som gjør at utviklere ikke gidder å lage støtte for det?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...