Gå til innhold

Gir bort Medal of Honor-innhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

middelmådig eller ei, fortsatt bra med gratis innhold i forhold til hva MW2 skaperne gjorde, de hadde jo tidenes salgstall og av like vel skal de melke oss mer (greit nok det ikke var snakk om mye penger, but still!)

 

edit: står btw noe om salgstall i artikkelen...

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor noen folk klager uansett. Nye kart til MW2? Buhuu, de koster for mye. Nye gratis kart til MoH? Buhuu, det er ikke MW3. Battlefield 3 blir endelig gitt ut og er det suverent beste spillet noensinne? Neida, Battlefield 2 var bedre, osv. Voks opp! Liker du ikke MoH trenger du da ikke klage hver eneste gang MoH blir nevnt? Det er jo bare å la være å kjøpe det og heller holde seg til et spill du liker?

 

Jeg er elendig i MoH, men jeg har det da morsomt for det. Kanskje MW2 er bedre, kanskje ikke. Men hva så? Jeg har det morsomt. Det er vel det som teller?

 

/rant off.

 

Nytt gratis innhold? Gleder meg! :D

Lenke til kommentar

Haha, folk er i ekstase fordi det blir gitt ut nye gratis maps og gneldrer over at COD tar betalt. Sannheten er at MOH hadde et latterlig lite antall maps ved utgivelse, og det er dette folk har klaget over, at det da kommer ekstra gratis nedlastbart skulle vel bare mangle, alt annet ville vært regelrett ran. Folk skal liksom ha det til at dette er så fantastisk, når utgangspunktet er at det blir klaget over for lite innhold ved utgivelse.

Lenke til kommentar

Flere som har lakt merke til at EA plutselig har blitt Good Guys i spillmarkedet? I alle fall mer enn før og i forhold til flere andre. Giganten som i sin tid voldtok små utviklere og spillere. 'Men, nice.

 

Blir kalt for hacker i MoH jeg. Elsker 13-15åringer som whiner bare fordi du har mer skills. Nye maps å pugge. Bra noen gjør det på den riktige måten! Digger MoH. Synd det er så lite våpenvariasjon i det. Holder meg til m24 og m21 uansett..

 

Blir vell etter hvert som MW2, der man nesten måtte hacke for å få til en fair match.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...