Gå til innhold

Kongen av pop vender tilbake (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er alltid åpen til nye spill konsepter, og dette virker nokså spennende å gå inn i MJ sitt musikals verden.

 

MEN, jeg liker ikke rettingen MMO spill holder på å ta. Gratis å spille, men ekte penger for gjendstander.

 

Dette resulterer alltid i et dyrere spill opplevelse.

 

Og er du typen som skal spille gratis, og vil ikke la deg "lure" så ender du opp med et kraftig redusert opplevelse.

Lenke til kommentar

Ideen hørtes interessant ut helt til de sa de skal gi ut en ny planet hver tredje måned. Sidet det er et MMO går jeg ut ifra at alle er med i samme spill? Dvs man kan gå fra Planet Michale til Planet Vettafaen om man vil? Og noen planeter er basert på filmer? Syntes jeg ser det. En hel drøss commandosoldater på Planet Rambo danser til macarena. :p

 

Edit: Eller fra Planet Terminator:

 

"Sarah Connor?2

"Yes?"

"Dance!"

 

:p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Konseptet i seg selv lukter flopp. Let's wait and see, shall we?

 

Det er mulig at planet MJ kommer til å bli det, men selve Entropia er definitivt ikke en flopp. Dette spillet lever fortsatt i beste velgående og det er ofte "seriøse summer" det er snakk om for litt utstyr. 10ped=1USD er også en artig sak :)

 

Mine stats der :)

Total Loot: 8,196 PED

Current rank (30 days): 398

Lenke til kommentar

Aldri hørt om det, så trailern nå. Erfaringer er at MMO må være gjennomtenkt, ellers møter det lite kunder uansett grafikk og stil. Selv har jeg aldri prøvd noen av spillene som bruker cryengine, men jeg har spilt World of Warcraft slik som mange har gjort før. Det jeg som oftest opplever er at de nye MMO spillene har mye fin grafikk og effekter, men på en bekostning at brukervenneligheten blir dårligere. Syns traileren til Planet Arkadia, så rett og slett ut slapp. ville heller ha sett mer landskapsbilder, sjarm, musikk og på en måte litt mer "sjel" i spillet enn det som ble vist i den traileren jeg så.

 

Hva tenker dere?

 

Sliter med litt profilredigering. Det eksistere vel ikke en side med hjelp? Hadde ønsker om å føre inn mer info/bilder osv. rett og slett redigere profilen min her. men finner ikke siden for å gjøre det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...