Gå til innhold

Spilte gjennom Mass Effect 28 ganger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AAAAH Storebror ser oss!!! AAAAAAAAH

 

 

On a more serious note:

 

63timer lang økt? Håper inderlig han satte spillet på pause for å sove og slikt..ettersom gjennomsnittlig lengde på spillet var 33timer, så må det jo være endel dødtid der.

 

Og er det virkelig så mange variabler man kan velge til at det skal være intressant å spille det om igjen 28 ganger? eller har fyren bare mange venner som er innom for å prøve spillet? :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg ser meg igjen på den siste statestikken. Jeg er på 75 timer

nå men så stresser jeg ikke heller. har tatt alt og alle missions.

Er straks ferdig med Shadow Broker. havner vel på 80 timer alt i alt

tenker jeg. Kose spill :)

 

Edit : ok, jeg bomma litt her, tolket det sånn at en person brukte

totalt 63 timer på selve spillet og ikke en eneste lang økt, sykt :/

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

På BW sine fora er det noen som ikke liker at gameplay feedback automatisk sendes fordi statistikk ofte ikke forteller alt. Noen gikk så langt å kalle denne feedbacken for invadering av privatliv, selv om dette er nevnt i eula'en. Er litt få som leser denne..

 

Jeg syns det er flott at de bruker slike verktøy til å få innsikt, men å eksempelvis ekskludere en klasse fordi 9 av 10 ikke brukte den kan fort bli en avskjæring som skader spillet og minske valgmulighetene man har.

 

Nå har jeg ingen clue på hvor mye data en slik feedback sender inn og BW sitter sikkert på mye mer info enn de publiserer, men håper inderlig at de leser mellom linjene og tar statistikken med en klype salt. Spesielt med tanke på at kun halvparten av alle unike spillkjøp har spilt gjennom.

Lenke til kommentar

Herrejesus... Jaja, holdt med å spille gjennom en gang her i huset :p Kan ikke se vitsen i å spille en gang til i og med at klassene ikke er så veldig forskjellige. Derimot spiller jeg Dragon Age på ny med Arcane Warrior og en Spec mod... Skal si at magi (Storm of the ages, noen? :p) er mye mer gøy enn en vanlig kriger :p

Lenke til kommentar

Hadde vært artig å sett mer av den statistikken! Hvor mange importerte f.eks. karakterer fra ME1. Og 28 ganger er MYE. 10 ganger er mye.. :!: Men jeg kommer vel kanskje til å ende opp på 4-5 ganger elns før ME3 kommer. Er "noen" timer med morro dersom man starter en ny char i ME1 og fortsetter direkte i ME2 (og etterhvert ME3). Må prøve å time en sånn en til ME3 launch (som gudene vet når kommer)

 

Ellers skjønner jeg ikke at alle vil spille Soldier, er jo mye morro med de andre også som gør fps-delen litt annerledes. Men man kan jo mappe opp skillsa til de 2 man har med, så det er jo mulig å slenge ut litt tech/biotics likevel.

 

Vanguard, adept og engineer er de jeg har hatt mest morro med :)

 

(og skamme seg de som ikke fullførte!)

Lenke til kommentar

Dette er sannsynligvis relativ verdiløs statistikk :

 

*Hva forteller egentlig at du klikker deg gjennom teksten fort?

 

At du har spillt spillet før.

At samtalene (teksten) er kjedelig.

At du ønsker kun å komme deg videre fortest mulig?

 

*Hva forteller det Bioware at den mest spillte spilleren er Soldier?

 

At de fleste ønsker å spille mest mulig likt et fps?

At de andre klassene er kjedelige?

At spillerne er vant til denne arketypen og den høres kulest ut?

 

Det er såpass mange svar på hvert av spørsmålene at å dra konklusjoner ut av disse uten en videre undersøkelse blir litt absurd, sannsynligvis er dette kun et påskudd for å "simplifisere" spillene enda mere...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Spillt gjennom fem ganger som ingeniør. Soldat klassen blir alt for overpowered og fiender dør av noen få skudd bare etterhvert. 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Litt synd at denne undersøkelsen ikke plukker opp hva folk syntes om ting som at ME kun kan installeres tre ganger, og at spillet hver tiende dag kontakter serveren for å sjekke at det ikke er svartelistet.

Derek French

Technical Producer

I believe that the SecuROM settings are for up to 3 activations.

 

There is no banning or such if you go beyond the 3 activations, it just won't activate. If you run into any issues with this, you will be able to contact EA tech support and they will help you resolve any problems you have getting your game to run, including issues with SecuROM.

 

Spillet kan aktiviseres mer enn tre ganger om de forrige aktiveringene annulleres. Vet dog ikke om Bioware har laget til ett revoke program da. How can I revoke my application?

 

On topic: Har fremdeles ikke spillt ferdig Mass Effect enda saa ME2 faar vente litt til. XD

Lenke til kommentar

63timer lang økt? Håper inderlig han satte spillet på pause for å sove og slikt..ettersom gjennomsnittlig lengde på spillet var 33timer, så må det jo være endel dødtid der.

Ser for meg en løk som sitter å farmer ressurser ut av hver eneste planet i spillet. Den ressurs-høstingen er seriøst noe av det kjedeligste jeg har opplevd i et spill

 

- besøk planet

- scan planet

- send probe for å tappe rike ressurser

- gjenta

Lenke til kommentar

 

Ser for meg en løk som sitter å farmer ressurser ut av hver eneste planet i spillet. Den ressurs-høstingen er seriøst noe av det kjedeligste jeg har opplevd i et spill

 

- besøk planet

- scan planet

- send probe for å tappe rike ressurser

- gjenta

 

Det var greit den første gangen, men etter 10 planeter ønsket man gjerne en autopilot funksjon på denne kjedelige funksjonen. Tydelig at dette var en "filler" for å øke spillets lengde.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...