Gå til innhold

Nokia lanserer X3 Touch and Type


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia er håpløse på "mellompris" telefoner.

 

Greit, de dyreste telefonene til Nokia har et visst håp, men fra midten på rangstigen og ned til bunnen er telefonen helt latterlig ustabile og dårlige. Jeg har flere eksempler i min familie i det siste at splitter nye Nokia telefoner ikke slår seg på, slår seg av i tide og utide, henger seg opp og er generelt ræva.

 

Det er kun Nokia jeg har opplevd å måtte levere på service før det har gått 1mnd...og når man tross alt betaler noen tusen for disse dingsene burde de holde lenger.

 

Jeg personlig skal ALDRI ha Nokia igjen, samme hvordan plastikken ser ut eller hva som er inni. Spesielt ikke Symbian, som er roten til belsebubb og alt det fører med seg.

 

Derfor tipper jeg at dette blir en telefon som er fin og se på, grei å bruke men som holder et par måneder, slik resten av de "nye" Nokia telefonene gjør.

Lenke til kommentar

Nokia er håpløse på "mellompris" telefoner.

 

Greit, de dyreste telefonene til Nokia har et visst håp, men fra midten på rangstigen og ned til bunnen er telefonen helt latterlig ustabile og dårlige. Jeg har flere eksempler i min familie i det siste at splitter nye Nokia telefoner ikke slår seg på, slår seg av i tide og utide, henger seg opp og er generelt ræva.

 

Det er kun Nokia jeg har opplevd å måtte levere på service før det har gått 1mnd...og når man tross alt betaler noen tusen for disse dingsene burde de holde lenger.

 

Jeg personlig skal ALDRI ha Nokia igjen, samme hvordan plastikken ser ut eller hva som er inni. Spesielt ikke Symbian, som er roten til belsebubb og alt det fører med seg.

 

Derfor tipper jeg at dette blir en telefon som er fin og se på, grei å bruke men som holder et par måneder, slik resten av de "nye" Nokia telefonene gjør.

Først og fremst, det du sier om kvalitet kan nok sies om alle merker. Det er ingenting som tyder på at Nokia har høyere feilprosent enn konkurrentene. Det er i lav- og mellomprismarkedene Nokia regelrett knuser konkurrentene. På high-end fronten har det vært skuffende sorti det siste året med dårlig grensesnittopplevelser, selv om hardwaremessig det har vært gode produkter.

 

I X3-02 får man en syltynn touchmobil med samme oppløsning som HTC WildFire, WLAN og 3G, 3,5mm jack med sannsynligvis god lydkvalitet, 5 mp kamera ++ for rundt tusenlappen. Finn noe som kan hamle opp med det..

 

http://www.youtube.com/watch?v=zmqf_nktDag&feature=player_embedded

 

http://www.youtube.com/watch?v=Gm3jlk5x8k0&feature=related

Endret av genser
Lenke til kommentar

Er lenge siden jeg har eid en Nokia telefon, vil nok ikke vende tilbake før de enten redesigner eller kaster Symbian. Etter å har brukt Adroid og nå iOS, blir ikke Symbian lenger noe å trakte etter.

Kanskje lese nyhetsnotisen før man utbasunerer faktafeil :wallbash: ? Dette er en S40 telefon. Nokia redesigner forøvrig Symbian for tiden, og N8 blir den første telefonen med noe nyere enn S60.

 

@TheMoonMan Ikon: jeg har helt andre erfaringer med billige Nokiaer, meget pålitelige telefoner. Du har kanskje vært en av de få "uheldige".

Lenke til kommentar

Da jeg så videoen som ligger lenket til over i forumet, tenkte jeg: Nokia suger på skrytefilmer! :thumbup: Så langt jeg kan se så er vel Apple størst og best i denne kategorien. Google var ikke så altfor ille i sin kampanje for Nexus One, men Apple er nok best. Denne blåøyede finnen gjorde ikke helt jobben :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har hatt denne mobilen i under 3 veker, og allerede nå er den mange feil. Den kan plutselig finne på å slutte å vibrere visst den står på lydløs, den kan også finne på å klikke (da begynner skjermen å blinke i tillegg til at den avslutter alt du holder på med), i tillegg til det kan det hende at tastaturet ikke vil funke etter at du har låst opp tastelåsen. Også må du ikke glemme at det er nok så vanlig at WiFi ikke funker på denne mobilen.

 

Konklusjon: Kom aldri i verden på å kjøpe den mobilen her!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...