Gå til innhold

Motorola flipper ut i juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Telefonen skal kjøre Android OS i versjon 2.1. Dette er samme versjonen som du finner i for eksempel HTC Desire i dag."Jeg syns dere burde bytte ut "HTC Desire" med for eksempel "Google Nexus One", da denne mobilen ikke vil få HTC Sense, det grafiske grensesnittet til HTC's (fleste)Android-mobiler.

Lenke til kommentar

"Telefonen skal kjøre Android OS i versjon 2.1. Dette er samme versjonen som du finner i for eksempel HTC Desire i dag."Jeg syns dere burde bytte ut "HTC Desire" med for eksempel "Google Nexus One", da denne mobilen ikke vil få HTC Sense, det grafiske grensesnittet til HTC's (fleste)Android-mobiler.

 

Mange Nexus One telefoner kjører nå 2.2 :)

 

Kanskje derfor skribenten valgte å skrive HTC desire?

Lenke til kommentar

Hvis den får greie spesifikasjoner og blir skikkelig billig kan den bli en artig spillmaskin for NES/SNES osv. :D

 

Utenom det virker den litt ubrukelig. Jeg har hatt et par skyvemobiler og de blir alltid slarkete og er litt plagsomme å bruke i lengden. Fysisk qwerty-tastatur er en fordel.

Endret av maedox
Lenke til kommentar

"Telefonen skal kjøre Android OS i versjon 2.1. Dette er samme versjonen som du finner i for eksempel HTC Desire i dag."Jeg syns dere burde bytte ut "HTC Desire" med for eksempel "Google Nexus One", da denne mobilen ikke vil få HTC Sense, det grafiske grensesnittet til HTC's (fleste)Android-mobiler.

 

Mange Nexus One telefoner kjører nå 2.2 :)

 

Kanskje derfor skribenten valgte å skrive HTC desire?

 

Hm sant det. Men Android uten Sense ser en del annerledes ut, derfor ville jeg helst stoppe denne misforståelsen. Jaja, får la det ligge :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...