Gå til innhold

Vil ha skjorta di nok en gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke enig. Var lei etter en uke og gikk tilbake til MW1. Altfor mye killstreaks og dritt i toern. Ikke alltid mer er bedre nei. Pluss mapsa er horseshit da, så disse mappacksa har jo faktisk mulighet til å fikse det, i mine øyne, største problemet med spillet. Til denne prisen er det dog tragisk.

Lenke til kommentar

1200 poeng !?

Det sier meg absolutt ingenting.

hvorfor ikke norske kroner. En verdi vi uten xbox kan forstå.

 

Liten glipp her, artikkelen skal nå være oppdatert.

 

(Blir rundt regnet 100 kroner for oss nordmenn hvis du lurte)

 

Nå husker jeg ikke i hodet, men på PSN er det vel rett over 100kr? 106 eller 109 mener jeg?

Lenke til kommentar

Hadde det i det minste vært et rimelig spill med rimelige små utvidelser, da hadde det vært greit (og prisen totalt omtrent ble som spillet alene nå). Men å betale i dyre dommer for spillet med lite innhold og så betale gang på gang etterpå for å få brukbart med innhold blir for drøyt.

Lenke til kommentar

Det som er synd er jo at det er så mange som kjøper disse map packene.... Hadde alle boikotta disse, så hadde kanskje Activision/IW fått fingrene ut av ræva og fiksa de alt for mange bugsa/hackerproblemene som MW2 sliter med.

 

Nei, føler ikke for å gi disse folka et eneste flatt øre før det går ann til å spille spillet på et skikkelig vis

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...