Gå til innhold

Se bilder av nye Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene jeg har hørt, som stammer fra en kar hos Apple sier ihvertfall at alle fysiske knapper i front blir borte, og at hele skjerm-bildet blir fylt.

Det blir en meny nederst(ca som HTC HD har), dette er en del av skjermen. Jeg antar ikoner og slikt der byttes ut.

samt at det vistnok skal være sånne spor/merker til fingrene, så det skal bli mer behagelig å holde.

 

Igjen, dette er rykter som stammer fra en kar hos Apple, jeg ser på det som tålig bra kilde, hva dere mener er opp til dere.

 

Skulle gjerne postet noen bilder her, men har dem desverre ikke selv...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Ryktene jeg har hørt, som stammer fra en kar hos Apple sier ihvertfall at alle fysiske knapper i front blir borte, og at hele skjerm-bildet blir fylt.

Det blir en meny nederst(ca som HTC HD har), dette er en del av skjermen. Jeg antar ikoner og slikt der byttes ut.

samt at det vistnok skal være sånne spor/merker til fingrene, så det skal bli mer behagelig å holde.

 

Igjen, dette er rykter som stammer fra en kar hos Apple, jeg ser på det som tålig bra kilde, hva dere mener er opp til dere.

 

Skulle gjerne postet noen bilder her, men har dem desverre ikke selv...

 

Med tanke på hvor viktig home-knappen er på Iphone, og blir enda viktigere nå som den blir en del av multitaskingen så kan jeg aldri se for meg at de fjerner denne fra fronten. Å plassere den på sida vil nok være langt fra like brukervennlig.

Lenke til kommentar

Ryktene jeg har hørt, som stammer fra en kar hos Apple sier ihvertfall at alle fysiske knapper i front blir borte, og at hele skjerm-bildet blir fylt.

Det blir en meny nederst(ca som HTC HD har), dette er en del av skjermen. Jeg antar ikoner og slikt der byttes ut.

samt at det vistnok skal være sånne spor/merker til fingrene, så det skal bli mer behagelig å holde.

 

Igjen, dette er rykter som stammer fra en kar hos Apple, jeg ser på det som tålig bra kilde, hva dere mener er opp til dere.

 

Skulle gjerne postet noen bilder her, men har dem desverre ikke selv...

 

Med tanke på hvor viktig home-knappen er på Iphone, og blir enda viktigere nå som den blir en del av multitaskingen så kan jeg aldri se for meg at de fjerner denne fra fronten. Å plassere den på sida vil nok være langt fra like brukervennlig.

les uthevet tekst, home-knapp funksjonen blir neppe fjernet, bare byttet fra fysisk knapp til virituell knapp.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
urk ikke enda en :thumbdown:

 

eh ok, så hvorfor plager du deg selv med å gå inn på denne linken.

 

Er ikke så opptatt av design, brukervennligheten til iphone er helt genial (hatt bådet 2g - 3g og 3gs). Gammle designet gjordet at man ikke fikk skikkelig tak i mobilen, ser ut som dette er forbedret samt at det ser ut til å være lett og bytte batteri. Ser bra ut for meg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...