Gå til innhold

Samsung Galaxy S, Android 2.1 med 4 tommers Super Amoled skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fulgte Xperia X10 siden de første ryktene i juli i fjor, og var 100% solgt på den, men mistet rett og slett lysten da jeg innså at SE ikke aner hva de driver med. :-/

 

Nå venter jeg på denne i stedet, håper bare k750i'en klarer seg noen måneder til. :ermm: Denne ser jo ut til å ha en del bedre hardware også, er veldig spent på å se super AMOLED-skjermen. :) Men jeg misliker at den er så lik iPhone utseendemessig, synes fortsatt X10 er en av de peneste telefonene på markedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som 8GB versjonen blir tilgjengelig allerede fra 1. juni. Prisen ligger på £550, dvs ca 5000 NOK.

 

Sjekk her: http://www.expansys.com/d.aspx?i=198072

 

Blir nok en bra erstatter for min HTC Diamond dette her.

 

Noen som vet noe om den vil fungere skikkelig med 3G osv i Norge dersom jeg kjøper den i USA? Bor i USA for tiden, så tenkte å kjøpe den her borte da. 3G på min nåværende HTC Diamond funker ikke her borte på AT&T nettverket, så tipper de bruker andre frekvenser enn i Norge. Noen som vet noe om dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På en så dyr telefon så vurderer jeg å låse abbet, håper Chess vil tilby den. Bortsett fra noen usikkerheter rundt UI og google tilknytningen virker dette å være hva jeg har ventet på i flere år.

 

Hvis en mobilleverandør tilbyr denne med et godt abb til god nedsatt pris, må det tipses her.

 

Finnes "Mail for Exchange" for android og har den det installert eller må jeg benytte noe kvasi imap4 applikasjoner med begrenset exchange funksjonalitet? Viktig for mitt valg. WM synes jeg ikke har vært noe soleklart valg ellers ennå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

X10 kan ikke synces opp mot standard outlook(derfor solgte jeg den)

Desire kan dette gjennom htc sync

Men spørsmålet blir da om samsung kan synce kontakter og kalender med vanlig outlook

må gjennta det, VANLIG OUTLOOK, ikke noe exchange fjas som altid blir nevnt ;-)Heller ikke gjennom Gmail for oss som ikke bruker det

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis "Active Sync" på Samsung og Android er som på HTC så skal den også kunne synce mot Outlook som kjører PST. Dvs. den skal kunne synke i Outlook i alle tilfeller og skiter i om Outlook kjører PST, OST eller mot Exchange server eller ei.

 

Det man snakker om med Exchange kompatibel er utenom Outlook.

 

Jeg vet mange heller synket via Outlook som igjen gikk mot Exchange fordi støtten direkte mot Exchange var dårlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Galaxy S test fra GSMArena

 

 

Et lite utdrag:

 

Not only does the Galaxy have a performance edge over its competitors, it's probably better too in terms of usability thanks to TouchWiz. And the majestic Super AMOLED display is a great reason on its own to buy the Galaxy. Be warned though, you're unlikely to ever go back to LCD again. Meaning that at this point, the question to ask yourself is whether you're ready for a long-term affair with Samsung.

 

If you are looking for the ultimate Android device, there are very few things really to make you consider another handset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...