Gå til innhold

Test: Samsung B3310


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne har jo et veldig utradisjonelt utséende, og det kommer jo an på hvem som dømmer. Jeg tror personlig at jeg stoler mer på femmeren her enn på treeren der. Jeg tror heller de har bedømmet den for noe annet enn hva den er på mobilen.no :-) Og at de her har vurdert den til det den er ment til å være :-)

 

Med andre ord: Nå vet jeg akkurat hvilken mobil jeg vil anbefale til to venner av meg som bare er ute etter en billig mobil som er grei å skrive meldinger på, og god å ringe med, og ikke noe mer enn det :-)

Lenke til kommentar

Var på vei inn for å påpeke det samme som brukeren over. Utgaven til 800 er ikke bare fra en shady butikk, men har heller ikke QWERTY-tastatur...! Så, rundt 1200 kr er nok prisklassen på denne, men den er da fortsatt billig og god.

 

Glad dere liker denne. Har hatt mye tro på denne. Nokia 5730 XM kunne vært et godt alternativ for de som trenger billig qwerty, men den fant vel aldri veien til vårt kongerike.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Denne mobilen er en helt utrolig mobil! har den selv, i rosa. Har hatt mange mobiler oppigjennom tiden, men denne slår alle!

Det er en drøm å skrive på den, og talltastene på sidene er superpraktiske! :D Kjøpte min for 1000 ,- på en nettbutikk, angrer ikke ! Anbefaler denne mobilen til alle som snakker mye i telefon, og som tekster mye.

Lett 5'er fra meg ! :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...