Gå til innhold

Test: Roccat Arvo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wikipedersen, de har de samme posisjonene i forhold til hverandre som de vanligvis har, men har blitt flyttet så de deler knapper med 456789, på samme måte har piltastene blitt flyttet til bunnen av numpaden.

Jeg synes dette ser interresant ut, og ville kanskje vurdert det om jeg ikke hadde G15 fra før.

Lenke til kommentar

Dette er et av de bedre gjennomførte kompakte tastaturene jeg har sett. Det mangler bare noen mindre detaljer for å gjøre det glimrende til mitt bruk. Blant annet savner jeg tastene end, prtsc, scroll lock og pause. (De kan jo erstatte andre taster, men da mister man jo noe annet..). Det å slå av og på piltastene virker også litt knotete, i tillegg til at jeg kunne tenkt meg scrollhjul på venstre side og volumhjul.

 

Jeg tror nesten jeg må designe mitt eget drømmetastatur for å bli helt fornøyd :p

Lenke til kommentar
Dette er et av de bedre gjennomførte kompakte tastaturene jeg har sett. Det mangler bare noen mindre detaljer for å gjøre det glimrende til mitt bruk. Blant annet savner jeg tastene end, prtsc, scroll lock og pause. (De kan jo erstatte andre taster, men da mister man jo noe annet..). Det å slå av og på piltastene virker også litt knotete, i tillegg til at jeg kunne tenkt meg scrollhjul på venstre side og volumhjul.

 

Jeg tror nesten jeg må designe mitt eget drømmetastatur for å bli helt fornøyd :p

 

Om du i tillegg til volumhjul får med mulighet til play/pause og forrige/neste sang, og så laptoptaster, så kan vi dele på utviklingskostnadene? :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet noen tegn på at produsenten har forbedret produktkvaliteten, og dersom den er like dårlig som f.eks. på Roccat Kone, så styr unna LaAaNGT.

Ved henvendelse til Support får man kun en standar-email som svar, og ingen info omkring løsning og forventet løsningstid (eller respons som sådan).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...