Gå til innhold

Hvor kjøper dere gull?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så griner vel ingen fordi Skurupu hater dem heller, sikkert ;)

 

Jeg (prøvde) kjøpte 5000G fra oforu.com for masse år siden, men de kåla det bare til og greide ikke levere hele beløpet. Jeg fikk tilsendt sånn 1000G en dag, og kanskje 500 til neste dag. De sa de ikke hadde folk nok på serveren min til å dekke inn alt, så jeg fikk penga tilbake og de ga opp :p

 

Siden da har jeg ikke giddet..klarer å skaffe penger ingame hvis man går inn for det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kan jo legge til at de som kjøper gull utsetter seg for en stor risiko for at kontoen skal bli hacka.

Kommer nok litt an på hvem du kjøper hos, men risikoen er der.

 

Og som nevnt før de som kjøper gull er med på å støtte opp om farmerne og gull spammerne som er med på å gjøre spillopplevelsen dårligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ikke kjøp gull!

 

Du støtter folk som lever av å hacke kontoer og ødelegge spillet.

 

Jeg hater de som kjøper nesten like mye som de som selger.

 

(tråden er rapportert)

Jeg må si meg enig med Skurupu.

Grunnen til at goldfarmers eksisterer, er fordi dette tydeligvis er et marked enda.

Tjen gull på vanlig måte, som alle andre gjør.

Lenke til kommentar
Har vel kjøpt en 150-170k siden TBC starta. Alt fra itemgarden. Hvor har golda gått? No idea

 

Å, herregud. Hvor mange tusen kroner har du brukt på det? Gull er jo dritdyrt.

 

"You wouldn't download a car"

 

Yes I fuckin' would've if I could.

 

Tidenes mest urelaterte argument.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Neida, så lenge markedet er der, vil goldsellers være i alle MMORPG'r også. Folk kjøper jo gull fra dem, så da tenker de "hvorfor ikke selge gull når folk vil ha det?". Selv banale koreanske fjortis-mmo'r har et gullmarked på nettsider.

Det er millard-dollar business. Da setter ikke kyniske seg ned og sier "nei uff, noen liker det ikke og syns vi ødelegger" mot å tjene inn en million i året på å ha folk ute på servere som farmer gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...