Gå til innhold

Anmeldelse: The Saboteur (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i det positive du trekker frem, men ikke enig i alt det negative.

Nazistene oppleves ikke som vanskelig og identifisere, bilene funker helt OK (ikke som de trege kjerrene fra Mafia), klatringa har jeg ikke opplevd problemer med og sniking / cover har jeg kun hatt problemer med 1 gang så langt.

Grafikken funker, som du skriver, veldig bra i sort-hvitt. I farger er det ikke noe spesielt og skrive hjem om.

 

Jeg er forsåvidt ganske enig i oppsummeringa; det er endel mangler i spillet. Noe uferdig.

 

Men av den enkle grunn at jeg heller velger å spille The Saboteur fremfor Assassins Creed 2 når jeg står med begge i hånda, ville jeg gitt spillet 7.

 

Edit: Typo

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Jeg syns grafikken er helt toppers jeg, både i fargede og i s/h områder, flotte teksturer og knall farger. Ikke så vassent som MGS4 f.eks., alt er jo helt grått? Det er klart, hvis vi tar dette vs. Uncharted 2, er det jo ingen tvil om hvem som går av med seieren der. Men, vs. GTAIV, jeg syns ikke GTAIV er så veldig mye bedre...

Lenke til kommentar

Jeg synes dette spillet er meget fornøyelig. Det eneste jeg virkelig har å klage på er at det er veldig liten forskjell på de stasjonære våpnene man kan rekvidere rundt om i verden. Det burde vært betydelig større smell og påfølgende eksplosjon av en flak 88 kanon enn av en puslete AA kanon. Det er heller ikke lagt inn noen rekylanimasjon på disse. Det at man ikke kan kjøre ned små fillebusker med tanks er også litt plagsomt. Det kunne godt også ha vært mange flere våpen og kjøretøyer (da spesielt militære).

 

Når dette er sagt, så koser jeg meg med dette spillet!

Lenke til kommentar

Jeg blir så irritert hver gang jeg ser digre munningsflammer i spill og film, men spesielt spill. I film er det til en viss grad forstålig, det er mildt sagt farlig å bruke skarpt i et filmsett. Men i et spill? Nei her finnes det ingen unnskyldning. Det viser at utviklerne ikke har greie på våpen.

 

Konseptet høres interessant ut, jeg får se om jeg får prøvd det.

Lenke til kommentar
Jeg blir så irritert hver gang jeg ser digre munningsflammer i spill og film, men spesielt spill. I film er det til en viss grad forstålig, det er mildt sagt farlig å bruke skarpt i et filmsett. Men i et spill? Nei her finnes det ingen unnskyldning. Det viser at utviklerne ikke har greie på våpen.

 

spillere har behov for visuell feedback for å kompansere for mangelen av fysisk feedback som et ekte våpen gir.

Lenke til kommentar

Digger konseptet, men rett og slett for mange lovende spill i sjangeren til at dette blir prioritert.

 

Assassin's Creed II er nylig ute til gode kritikker og bare fram mot sommeren kan vi vente oss No More Heroes 2 (mars), Just Cause 2 (mars), APB: All Points Bulletin (mars), Red Dead Redemption (april), Dead Rising 2, Mafia II og Crackdown 2.

Lenke til kommentar

Det kan nok godt tenkes ettersom kontrollene i PS3-utgaven føles tidvis fryktelig sløve, noe som igjen blir roten til mye frustrasjon. Stort sett får vi kun spill på én plattform, og da velger vi å kun sette karakter på plattformen vi har testet. Det kan dog skje at vi av og til klarer å skaffe oss flere utgaver, noe som eksempelvis var tilfellet med Need for Speed: Shift.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...