Gå til innhold

Anmeldelse: Borderlands (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffet. Dette spillet fortjener ihvertfall 8 om ikke 9. Etter en time med spilling finner jeg ikke noen av de samme våpnene som jeg har sett før og syns dette er så sykt positivt. De har også forenklet alt av quest og talent tree så alt ikke blir så innvikla. Liker du fps/rpg så liker du dette. Her kan du plaffe ned i det uendelige og det er utfordring å prøve alene som sammen med andre. Liker dette spillet like mye offline som online. Har vanskeligheter for og finne feil og mangler i dette spillet og det er veldig få av de. Outlines grafikken er også noe av det beste jeg har sett på lenge. Det passer liksom rett inn i stilen de har lagt opp til...

 

Dette spillet lukter det så reint og gjennomført av at jeg vet ikke hva jeg vil si. De har lagt mye tid i layout som er så simpelt og helt greit. I mine øyne BURDE dette havne i årets spill liste...

 

PS: Tror jeg er forelska!

Lenke til kommentar

Vel, jeg mener det ikke fortjener mer. Mye pga akkurat hva du sier er forenklet.

Talenttree f.eks kunne gjerne hatt litt mer dypde, men det fungerer, det er et fps med rpg elementer, og ikke et rpg med fps elementer.

 

Men så lenge det er mulighet for coop, så vil det nok bringe endel timer med fun, om jeg skal spille solo, blir det nok heller Torchlight.

Lenke til kommentar
Skuffet. Dette spillet fortjener ihvertfall 8 om ikke 9. Etter en time med spilling finner jeg ikke noen av de samme våpnene som jeg har sett før og syns dette er så sykt positivt. De har også forenklet alt av quest og talent tree så alt ikke blir så innvikla. Liker du fps/rpg så liker du dette. Her kan du plaffe ned i det uendelige og det er utfordring å prøve alene som sammen med andre. Liker dette spillet like mye offline som online. Har vanskeligheter for og finne feil og mangler i dette spillet og det er veldig få av de. Outlines grafikken er også noe av det beste jeg har sett på lenge. Det passer liksom rett inn i stilen de har lagt opp til...

 

Dette spillet lukter det så reint og gjennomført av at jeg vet ikke hva jeg vil si. De har lagt mye tid i layout som er så simpelt og helt greit. I mine øyne BURDE dette havne i årets spill liste...

 

PS: Tror jeg er forelska!

 

Nettopp derfor du skal aldri bedømme et spill etter 1 time, eller 1 dag. Du må la den sitte.

 

Anmeldelsen er jeg enig i med en 7er.

 

Personlig ble jeg veldig fort lei. Er et svært ensidig spill, og er noe dritt å spille online med alle disse drittungene som bare ninjalooter hele tiden.

Best å holde seg med folk du kjenner.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Skuffet. Dette spillet fortjener ihvertfall 8 om ikke 9. Etter en time med spilling finner jeg ikke noen av de samme våpnene som jeg har sett før og syns dette er så sykt positivt. De har også forenklet alt av quest og talent tree så alt ikke blir så innvikla. Liker du fps/rpg så liker du dette. Her kan du plaffe ned i det uendelige og det er utfordring å prøve alene som sammen med andre. Liker dette spillet like mye offline som online. Har vanskeligheter for og finne feil og mangler i dette spillet og det er veldig få av de. Outlines grafikken er også noe av det beste jeg har sett på lenge. Det passer liksom rett inn i stilen de har lagt opp til...

 

Dette spillet lukter det så reint og gjennomført av at jeg vet ikke hva jeg vil si. De har lagt mye tid i layout som er så simpelt og helt greit. I mine øyne BURDE dette havne i årets spill liste...

 

PS: Tror jeg er forelska!

 

Nettopp derfor du skal aldri bedømme et spill etter 1 time, eller 1 dag. Du må la den sitte.

 

Anmeldelsen er jeg enig i med en 7er.

 

Personlig ble jeg veldig fort lei. Er et svært ensidig spill, og er noe dritt å spille online med alle disse drittungene som bare ninjalooter hele tiden.

Best å holde seg med folk du kjenner.

 

^^

Kan jeg tenke meg :p

 

Spilte i lag med 3 andre kjente og da er det nok action og morro, og får fordelt våpen både for bruk og salg. Samtidig som man kan kjøre litt taktikker med hjelp av mic.

 

Testet også endel singel og bare sammen med en annen, men det blir liksom ikke samme intensiviteten som i coop med 4 stk.

Lenke til kommentar

Så klart blir jeg skuffet over andre når de gir en 7er, men jeg gir jo egentlig blanke om dere mener 7er så lenge jeg mener det burde rekke nærmere 9. Dette er heller ikke en mening satt opp etter kanskje 1 time eller 1 dag. Det eneste jeg sa var at etter 1 times spilling møter man aldri samme våpen to ganger. Har spilt dette spille siden det kom ut og vil ikke slutte på en stund heller. Har ikke i det hele tatt trekt noen beslutning fort og det syns jeg bare er for dumt og kommentere. Da kan jeg slenge den samme tilbake og spørre dere som sier 6 og 7er om hvor mye dere har spilt det?

 

Dette spillet er det mest gjennomførte jeg har spilt siden Morrowind. De har sluttet det fra den ene enden til den andre...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...