Gå til innhold

Anmeldelse: Borderlands (X360)


Anbefalte innlegg

Å velge å anmelde Borderlands på 360 i stede for PC er litt som å anmelde Call of Duty 4 utelukkende på Nintendo DS.

 

Grundig feil! Det er nesten ingen forskjeller på 360-versjonen, PS3-versjonen og PC-versjonen. Så den skal du ikke ha noe imot, isåfall så gjorde vel ikke det noe forskjell i anmeldelsen? xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig er det forskjell. Du sitter med mus og tastatur, du kan velge å skru på og av auto aim for å få en helt annen følese. Grafikken er bedre.

Helt riktig. I går prøvde jeg forresten L4D2-demoen på 360 og brukte hunter rifle. Bortsett fra aliasing'en fra en annen verden kan man nevne at det var veldig "moro" å liksomsnipe med kontroller... treff hver gang uten å bruke kikkert. Lo meg i hjel så slo jeg av.

 

Jeg lurer virkelig på hvor artig og givende det er å spille sniperklassen i Borderlands på konsoll. Eller rettere sagt: jeg vil virkelig ikke vite.

Lenke til kommentar

Det er ikke store forskjellene, og om anmelderen ikke liker å spille med tastatur og mus så velger vel han det selv? Grafikk forskjell: Veldig små. Uansett er det mye diggere å spille på en 40'' Full HD en å spille på en liten 15'' skjerm til PC. Personlig syntes jeg det er best å spille FPS spill med kontroll, men MMORPGS med mus og tastatur. Så er jo dette et RPS da så : p

Lenke til kommentar
Det er ikke store forskjellene, og om anmelderen ikke liker å spille med tastatur og mus så velger vel han det selv? Grafikk forskjell: Veldig små. Uansett er det mye diggere å spille på en 40'' Full HD en å spille på en liten 15'' skjerm til PC. Personlig syntes jeg det er best å spille FPS spill med kontroll, men MMORPGS med mus og tastatur. Så er jo dette et RPS da så : p

 

Gamere sitter ikke på 15" ei heller noen andre som ikke bruker laptop. Til din informasjon så kan du koble pcen til den samme 40" Full HD (som er mindre oppløsning en min 24" eizo) og spille i sofaen med trådløst mus og tastatur. Prøv å spill call of duty med xbox360 kontroll koblet til pcen vs en som sitter på mus og tastatur, kanskje du får deg en aha opplevelse.

Lenke til kommentar
Det er ikke store forskjellene, og om anmelderen ikke liker å spille med tastatur og mus så velger vel han det selv? Grafikk forskjell: Veldig små. Uansett er det mye diggere å spille på en 40'' Full HD en å spille på en liten 15'' skjerm til PC. Personlig syntes jeg det er best å spille FPS spill med kontroll, men MMORPGS med mus og tastatur. Så er jo dette et RPS da så : p

 

Gamere sitter ikke på 15" ei heller noen andre som ikke bruker laptop. Til din informasjon så kan du koble pcen til den samme 40" Full HD (som er mindre oppløsning en min 24" eizo) og spille i sofaen med trådløst mus og tastatur. Prøv å spill call of duty med xbox360 kontroll koblet til pcen vs en som sitter på mus og tastatur, kanskje du får deg en aha opplevelse.

 

Jeg vet at det går ja, jeg er ikke dum. Men å tok jeg utgangspunktet i meg selv. Så kanskje det er annerledes for andre, men jeg syntes det er bedre med FPS på konsoll som jeg så og bedre med MMORPGS på PC. Og btw; Er auto aim på Call of Duty på 360 også xD

 

EDIT: Btw, jeg kjenner flere real gamere som spiller på PC skjermen sin, ikke at jeg har noe i mot dem, sier bare at det er ikke alle gamere som bruker større TV til PC Gaming.

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar

nei, desverre er Borderlands ikke noe Rpg.Jeg bestilte og kjopte det men ble kjempet skuffet .Kom opp på 17 level og måtte bare selge det.Kan ikke noen forklare meg hvorfor de kaller det Rpg og Fps når det finnes ingen Rpg i det."Kill stuff" for å oppgradere våpen for å "kill bigger stuff" er desverre ikke nok for meg.Hva med dialog?Valg?Personlighet..........

Jeg måtte bare si det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...