Gå til innhold

Kandidaturtråden for Manchester United


Jørgen

Anbefalte innlegg

Korleis skal ein best modere og styre fotballforumet?

 

Aller først skal dere fiske ut kandidater som vil påta seg et slikt verv, for hver sin klubb. Så blir det en demokratisk prosses ved valg av formann. Kommer tilbake til saken på neste uke, først bør vi bli enige om den nye stukturen og kjøreregler.

 

Om dere vil starte en egen tråd for hver klubb eller diskutere om saken i deres tråder, er opp til dere selv.

 

Ps. Kun de aller største klubbene vil få dette tilbud så glem Tufte IL, i første omgang.

 

Da tenkte jeg at dette kunne være tråden for oss, Manchester United-supportere hvor vi kunne diskutere/nominere kandidaterer til en formann.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg foreslår 5 kandidater. I tillegg mener jeg at avstemningen bør gjøres skriftlig slik at det kun er United-supportere og ikke en random bruker fra f.eks. Bil, båt og motor som er med å avgjøre.

 

Jeg er enig, men hvilke 5 er det du vil foreslå forresten?

 

Slik ser min liste ut i tilfeldig rekkefølge:

 

Points

NightKeeper

Hyrlen

Tc47

Lenke til kommentar

Håper dette kan vere med på å hjelpe litt på slik at vi får eit godt miljø i tråden.

Satsar på at dei som blir nominert eller ønsker eit slikt verv virkelig vil gjere ein god jobb for dei andre brukarane. For min del så er det eindel brukarar som jamnleg frekventerer tråden, som eg trur kan gjere ein god jobb for oss andre. Skal tenke meg litt om før eg evt kjem med eit forslag

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Points: Hvordan skal dere unngå at jeg og andre liverpoolfans stemmer ved en poll? Eller skal dere telle?

Det har han allerede sagt:

 

Jeg foreslår 5 kandidater. I tillegg mener jeg at avstemningen bør gjøres skriftlig slik at det kun er United-supportere og ikke en random bruker fra f.eks. Bil, båt og motor som er med å avgjøre.
Lenke til kommentar
Er vel ikke vits å nevne de samme kandidatene flere ganger?

 

Points: Hvordan skal dere unngå at jeg og andre liverpoolfans stemmer ved en poll? Eller skal dere telle?

 

Jeg foreslår 5 kandidater. I tillegg mener jeg at avstemningen bør gjøres skriftlig slik at det kun er United-supportere og ikke en random bruker fra f.eks. Bil, båt og motor som er med å avgjøre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...