Gå til innhold

Sniktitt: Borderlands (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@b00n Rettet inn mot "fjortisser"?

 

Selfølgelig retter man spillet inn mot fjortisser når man gir den "Mature" rating....? Greia er det at når du har spilt spill som Halo, Half-Life, Gears of War og Fallout 3, så har man lyst på eit avbrekk med eit spill som man kan ha det utrolig gøyt med, som har stil, og som har ein ENORM re-play verdi. Gearbox hadde ein "ulta-über realistisk" grafikk før, men valgte å gå over til noko som gjer at folk får hakeslep. Vellykket sier eg. Alle skal få lov til å ha sin eiga meining... Alt eg kan sei er:

 

LØP OG KJØ....BESTILL!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hvorfor syns du det ser kjedelig ut?

 

Vet ikke helt egentlig, det er jo egentlig ikke noe grunnlag jeg har for å mene det.

Bare det at de fokuserer så veldig på at man skal kunne få så utrolig mye forskjellig våpen og fiender gjør at jeg blir skeptisk til resten.

Ler så jeg griner av claptrap traileren, og det virker jo humoristisk i det minste, men jeg velger inntil videre å forholde med skeptisk til det, så får jeg heller bli posetivt overrasket om jeg skulle ta feil.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Ved samarbeidsspilling fungerer en av spillerne som vert for spillet, og da er det den spillerens lagrede spill som gjelder. De andre tar med seg sin rollefigurer (med de nivåer, våpen og annet det måtte medføre), men oppdrag som utføres blir kun lagret på vertens spill."

 

Dette er faktisk feil. Alt man gjør i co-op blir også lagret, for alle spillerene. Erfaringspoengene man tjener opp og våpnene man finner blir lagret. Men hvis man gjør en quest/et oppdrag i co-op vil også det bli lagret hvis man ikke har gjort det før i sitt eget spill.

Kilde: http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=72366. Det haTts og ennui sier er det viktigste. Men altså, oppdrag som gjøres i co-op blir lagret for alle som deltar.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...