Gå til innhold

Nytt spill på vei fra Blizzard? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de sier at neste onlinespill ikke vil basere seg på tidligere Blizzard spill så tviler jeg på at det er snakk om noe Diablo online eller Starcraft online. Vel verd å holde øye med dog, Blizzard er en av de mer interesange utviklerne som finnes.

 

Warcraft 4 er slik sett nesten indirekte bekreftet, når det kommer er dog et spørsmål man kan stille seg grønn på.

 

At de jobber med ekspansjon til WoW er ikke noe bombe, kommer i alle fall 2 ekspansjoner til WoW om jeg ikke husker helt feil, en basert på Emerald Dream og en vistnok på Malestrom. Emerald Dream har det vært portaler til hele tiden i originale WoW men aldri vært åpnet.

Lenke til kommentar

I og med at de bruker World of Warcraft motoren for testing, så virker det for meg som at dette er Project Hydra det utlyses stillinger til.

Om du skulle lure, så er Project Hydra Blizzards nye MMO spill.

Skjønner heller ikke hvorfor folk fortsetter å nevne World of Starcraft og World of Viking, osv. når Blizzard har klart og tydelig sagt at dette spillet har ingenting med eksisterende spill fra Blizzard å gjøre.

 

Det bunner i grunn ned til hva den enkelte legger i ordet "Unannounced".

 

Når det gjelder releases så er ingenting bekreftet, men det vil nok muligens se ut som dette;

 

Jul 2009: Starcraft 2: Del 1

2010: Starcraft 2: Del 2

2010: World of Warcraft Ekstrapakke 3

Jul 2010/tidlig 2011: Diablo 3

2011: Starcraft 2: Del 3

2012: World of Warcraft Ekstrapakke 4

Jul 2012/tidlig 2013: Project Hydra

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Kommer ann på hvor lenge WoW holder seg i popularitet, så fremst Blizzard er flink å gi ut contet patcher som holder interessen for spillet oppe kan WoW holdes lenge i livet, spørs hvor lenge Blizzard er villig til det.

 

De kommer neppe til å gi ut en direkte WoW konkurent før de ser en liten nedgang i WoW interessen, og da vil de garantert forsøke å flytte WoW spillere over til det nye MMO spillet sitt. Så det spørs, kanskje 2012 er en korrekt dato, kanskje ikke. Tiden vil vise, men en ting er sikkert, Blizzard er det verd å holde øye med.

Lenke til kommentar
Kommer ann på hvor lenge WoW holder seg i popularitet, så fremst Blizzard er flink å gi ut contet patcher som holder interessen for spillet oppe kan WoW holdes lenge i livet, spørs hvor lenge Blizzard er villig til det.

 

De kommer neppe til å gi ut en direkte WoW konkurent før de ser en liten nedgang i WoW interessen, og da vil de garantert forsøke å flytte WoW spillere over til det nye MMO spillet sitt. Så det spørs, kanskje 2012 er en korrekt dato, kanskje ikke. Tiden vil vise, men en ting er sikkert, Blizzard er det verd å holde øye med.

Nå finner jeg ikke igjen link, men jeg mener å huske at når de fortalte at Project Hydra var et MMO så fortalte Blizzard representanten at de satset på at dette spille kunne leve side om side med World Of Warcraft og derfor ikke var en direkte konkurrent. Dette igjen får meg til å tro at det nevnte MMO spillet er av sjangeren Sci-Fi eller nåtid med vri ala Funcoms The Secret World.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...