Gå til innhold

Simon Aldra ny moderator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er underlig at en bruker som har bedrevet så mange grove personangrep blir utnevnt til brukermoderator, men i det siste har jeg fått et positivt inntykk av ham. Han får ha lykke til.

 

Ikke kom her å dra inn din personlige agenda bare fordi han ikke er enig med deg hele tiden.

 

Kjempegodt valg av ny moderator. Lykke til Simon. :)

Lenke til kommentar
Synes det er underlig at en bruker som har bedrevet så mange grove personangrep blir utnevnt til brukermoderator, men i det siste har jeg fått et positivt inntykk av ham. Han får ha lykke til.

 

Jeg må si meg enig i kritikken, men det er vel mye standardarbeid som må gjøres for å rydde opp tråder og da er vel all innsats et nyttig bidrag. Men jeg er skeptisk, for jeg synes å huske masse usakligheter fra den kanten.

Lenke til kommentar

Jeg har sett mye til ham opp igjennom, spesielt i foto-delen. Jeg har ingen problemer med at han nå blir brukermoderator, selv om jeg personlig kunne tenkt meg å sett noen helt andre fra samme kategori i grønn drakt. Jeg regner med at man følges ganske tett når man sier seg villig til å ta på seg slikt arbeid, så jeg har stor tillit til at at han kommer til å utføre jobben tilfredsstillende.

Lenke til kommentar
Synes det er underlig at en bruker som har bedrevet så mange grove personangrep blir utnevnt til brukermoderator, men i det siste har jeg fått et positivt inntykk av ham. Han får ha lykke til.

 

Jeg må si meg enig i kritikken, men det er vel mye standardarbeid som må gjøres for å rydde opp tråder og da er vel all innsats et nyttig bidrag. Men jeg er skeptisk, for jeg synes å huske masse usakligheter fra den kanten.

 

Dere synes ikke det er greit å vente med å se hvordan han svinger mod-hammeren før dere setter dere til doms?

Lenke til kommentar
Glimrende valg :thumbup: Det er få jeg anser som mer passende som moderator her, og da først og fremst i betydningen kjørelærer (jeg antar at det var argumentet som overbeviste?). Jeg både håper og tror at dette vil være et skikkelig løft for den nye modereringslinjen. Gratulerer og lykke til :)

 

Argument?

 

Ok, nå forstår jeg hva som foregår her.

Lenke til kommentar
Gratulerer og lykke til. :w00t:

Hjertelig takk. :)

 

Kjempegodt valg av ny moderator. Lykke til Simon. :)

Lykken samler jeg i en liten sekk. Saa lenge jeg ikke glemmer den igjen paa hotellet skal jeg nytte den.

 

Takk. :)

 

Gratulerer!

Takk. :)

 

Dette var et bra valg. Er ofte uenig med Simon Aldra, men han er en nytelse å diskutere med. Alltid saklig og relevant, og har ingen problemer med å ta en spøk i de selv mest opphetede diskusjoner.

Det er paa mange maater en beskrivelse jeg ogsaa syns passer deg. Om den passer meg skal jeg ikke fastslaa. Det er det andre som nok kan gjoere bedre enn meg. :)

 

Yay, grattis simon! :) (bah, ennå en som kan fjerne all spammen i chattetråden.. -___- :D)

Med andre ord alle dine innlegg? ;)

 

Godt valg :) Gratulerer! :D

Takker og bukker! :)

 

Har da snublet borti han et par ganger selv om vi ikke akkurat frekventerer de samme stedene på forumet.

 

Gratulerer og lykke til. ;)

Duly noted. :)

 

Glimrende valg :thumbup: Det er få jeg anser som mer passende som moderator her, og da først og fremst i betydningen kjørelærer (jeg antar at det var argumentet som overbeviste?). Jeg både håper og tror at dette vil være et skikkelig løft for den nye modereringslinjen. Gratulerer og lykke til :)

Takk. Jeg tror ikke du er langt fra sannheten i din karakteristikk. :)

 

Ellers registrerer jeg en viss misnoeye, og jeg tar den til meg. Jeg haaper jeg kan vise meg verdig en tillit jeg forhaapentligvis vil faa over tid i alle tilfeller. :)

 

Jeg er heller ikke den hardeste paa moderering (jeg har en fortid for et stoerre norsk spillnettsted). I likhet med min holdning til kriminalitet i samfunnet som saadan har jeg i stor grad tro paa preventive virkemidler foran straff.

 

Selv om sanksjoner selvfoelgelig har sin misjon i untakstilfeller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...