Gå til innhold

Smakebit av konsollkrig (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitat fra videoen det lenkes til: 'The PS3 Ultimate Edition goes well beyond it's predecessors. A much higher resolution for a much more polished look.'

 

--

 

I stedet for å komme med slike surmul-kommentarer kan du vel heller komme med forslag til et eventuelt bedre ord? I mine øyner er det ingenting galt med å bruke oppskalert i dette tilfellet, men jeg sier ikke at det ikke finnes bedre alternativer.

Endret av Gromlin
Lenke til kommentar

Er enig i at det er vanskelig å finne noen gode ord, men oppskalering blir likevel feil da dette for de fleste vil være ensbetydene med nettopp at grafikken er skalert opp fra orginalen. Det vil igjen bety at det _egentlig_ ikke er noe bedre enn orginalen.

 

Hva med å bare bruke «høyere oppløsning»?

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar
Er enig i at det er vanskelig å finne noen gode ord, men oppskalering blir likevel feil da dette for de fleste vil være ensbetydene med nettopp at grafikken er skalert opp fra orginalen. Det vil igjen bety at det _egentlig_ ikke er noe bedre enn orginalen.

 

Hva med å bare bruke «høyere oppløsning»?

 

Er det noe bedre enn orginalen? Ihvertfall PC-utgaven kan jo allerede kjøre i høy oppløsning.

 

AtW

Lenke til kommentar
Er enig i at det er vanskelig å finne noen gode ord, men oppskalering blir likevel feil da dette for de fleste vil være ensbetydene med nettopp at grafikken er skalert opp fra orginalen. Det vil igjen bety at det _egentlig_ ikke er noe bedre enn orginalen.

 

Hva med å bare bruke «høyere oppløsning»?

 

Er det noe bedre enn orginalen? Ihvertfall PC-utgaven kan jo allerede kjøre i høy oppløsning.

 

AtW

Etter å ha lest kilden er jeg ikke sikker på dette heller. I videoen der blir det snakket om at den har en mye høyere oppløsning enn sine forgjengere, men om dette gjelder de tidligere RA spillene, eller vanlig RA3 også sa han lite om. Mulig det er sammenlignet med konsollversjonen til Xbox360?

 

Det som i alle fall var i høyere oppløsning var alt videomateriell som kunne være i HD kvalitet pga av plassen på Blu-ray platene.

Lenke til kommentar
Er enig i at det er vanskelig å finne noen gode ord, men oppskalering blir likevel feil da dette for de fleste vil være ensbetydene med nettopp at grafikken er skalert opp fra orginalen. Det vil igjen bety at det _egentlig_ ikke er noe bedre enn orginalen.

 

Hva med å bare bruke «høyere oppløsning»?

 

Er det noe bedre enn orginalen? Ihvertfall PC-utgaven kan jo allerede kjøre i høy oppløsning.

 

AtW

Etter å ha lest kilden er jeg ikke sikker på dette heller. I videoen der blir det snakket om at den har en mye høyere oppløsning enn sine forgjengere, men om dette gjelder de tidligere RA spillene, eller vanlig RA3 også sa han lite om. Mulig det er sammenlignet med konsollversjonen til Xbox360?

 

Det som i alle fall var i høyere oppløsning var alt videomateriell som kunne være i HD kvalitet pga av plassen på Blu-ray platene.

 

Nå er det en stund siden jeg rundet RA3, men va rikke videoene også i HD-oppløsning på de tidligere versjonene? Mulig jeg går litt i surr her. Men det er jo forskjell på HD og HD også, mulig de mener 1080p feks?

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...