Gå til innhold

Anmeldelse: Tom Clancy's HAWX (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demoen var da ganske underholdende første gang.. Prøvde den etpar ganger, og fikk låst opp en Harrier og et MiG-fly tror jeg.

Var skuffende lite variasjon i flyegenskapene, men våpen-systemene var annerledes (og dårligere) enn på anbefalte flytype.

 

Ellers må jeg innrømme at Flower var et ganske søtt spill... Koselig og avslappende, og til 59kr et lite røverkjøp

Lenke til kommentar

Likte spillet veldig godt.. det er detsverre lite nye fly spill ute på markede..

 

Jeg kjøpte dette til PS3 har det gikk vel bort 6 timer i går til dette, syns spillet er bra og morrsomt, grafikken imponerer meg! men det mangler enn del "simulator" egenskaper. savner også takeoff of landing! 200 missiler totalt blir også litt overdrevet!

 

8/10 for min del pga veldig god underholdning! Gleder meg til i kveld!

 

PS: savner JSF spillene fra slutten av 90 tallet!

Lenke til kommentar

Etter og ha lest anmeldelsen så kommer jeg mest sannsynlig ikke til å kjøpe dette spillet.

 

Forstår ikke hvorfor dem ikke bare kan lage et realistisk flyspill.

 

Husker jeg hadde F-16 Fighting Falcon fra 1995(6)tror jeg, på data. Det mest realistiske flyspillet jeg noen gang har prøvd. Det var både varierende, spennende, realistisk og morsomt.

 

Spillet tok del i en konflikt der du fløy for USA og kriget i Sudan, Kypross og et land til.

Du hadde oppdrag som kunne være Eskorte, Luft-til-Bakke, Luft-til-Luft, beskyttelse av baser, angrep av baser og mer.

Du hadde masse varierene våpen i hangaren som du selv kunne velge og ha på vingene.

 

Men noe av det beste med spillet var at alt levde sitt eget liv, tankser, biler, helikoptere, soldater, fly, båter og mer styrte seg selv.

Fiendtlige og allierte fly patruljerte luft rommet, noen fly hadde f.eks oppdrag i og angripe enkelte baser.

Mens Tankser og helikoptere gjerne møttes og kriget forseg selv.

Dette var noe du som skjedde utenfor i oppdragene som du fikk.

 

Spillet levde på en måte av seg selv, Og du følte at du gjord en innsats for landet.

 

Hvorfor kan de ikke bare bygge på et slikt spill.

 

Man trenger ikke 50 fly.. Hva er vitsen med det? At du kan velge et fly for hvert oppdrag, at du må kjøpe nye fly for at oppdraget krever et annet fly... hva er vitsen?

Hvor realistisk er det? Hvis jeg hadde vært pilot i USA så hadde ikke Forsvaret krevd at jeg skulle kjøpe et fly for og gjøre et spesielt oppdrag. (LATTERLIG)

 

Hvorfor ikke spesiallisere seg på 1 eller 2 fly, du kan velge i starten hvilket fly du vill ha og når du har valgt det så kan du ikke bytte.

Så kan heller de som spiller multiplayerene velge mellom de 50 flyene.

Endret av Morten1987
Lenke til kommentar
Finnes det noen alternativer til dette spillet på xbox 360, kunne gjerne tenkt meg å prøve et bra flyspill.

 

Nei tror ikke det. Har prøvd 2 flyspill til X-box 360, begge er skikkelig urealistiske. Da er det snakk om store luft hangarskiper, drit store båter/ store festninger med kanoner i murerne omtrent. Ikke relistisk i det hele tatt.

 

Ace Combat 6 var det ene.

 

Det andre husker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Som jeg har nevnt tidligere, så var dette spillet flott å se på, men manglet totalt innlevelse.

 

De fikk det til i Warhawk, som har alt for små brett til å kunne kalles et flyspill, men det er fullt mulig.

 

Jeg så virkelig fram til dette spillet, men må nok vente enda lenger på et bra flyspill.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid likt flyspill, og da jeg så dette kom i butikken så kjøpte jeg det uten å nøle, men i motsatt retning av anmelderen synes jeg dette var et bra og underholdene spill, sittet i flere timer med det, og je ggleder meg så absolutt å komme hjem etter skolen hver dag for å få testet det :D Egentlig så er jeg veldgi førnøyd :D

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med anmeldelsen og dette skuffer stort. Mao var dette virkelig en hypet tittel. Det er underholdende i stor grad til tider men skuffer stort på mange områder som gjør at man føler det er meningsløst.

 

Kanskje er det lov å håpe på patcher som endrer litt på noe av dette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Etter og ha spillt ein del simulatorer i slutten av det glade 90'tallet var dette kjipe greier. Dog, håndbrekk sving i Mach 2 er jo praktisk når du har ein rakett i halen..

 

Men så er ikkje dette ein rein simulator. Ville vel nærmest kalle det ein arkadesimulator.

 

Fine farger og fly, men ville nok heller hatt ein rein simulator ja.

Savener slike som Falcon4, USNF'97, USAF etc.

Lenke til kommentar

Intet spesielt ved dette spillet annet enn at det er spesielt kjedelig og lett.

Etter at jeg ENDELIG har klart å drifte og stå på hale med F-15,16,18 og 22 kom det et stort, irritert og forbannet sukk da jeg prøvde å gjøre drifting i dette spillet. Spillet har jo en egen modus for dette som skal gjøre det på en helt urealistisk og lett måte! Realisme = 0, niks, nada. Vanskelighetsgrad = Det letteste spillet jeg har prøvd..

 

Når det kommer til grafikk og ytelse i forhold til maskinvare har Microsoft og tidligere ACES-Studio vanvittig mye å lære av dette spillet.

 

Selv om jeg bare prøvde demoen må jeg jaggu si meg enig med artikkelen angående A-10 og Mig lydene. Lyden fra A-10's Gatling kanon er ubeskrivelig lyd.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg delvis enig i denne anmeldelsen. Jeg er enig i de punktene som sier at spillet er bra, men de dårlige punktene er jeg totalt ikke enig med deg i. Jeg elsker dette spillet, og synes at både lyden og variasjonen mellom flyene er STOR. Det eneste negative med dette spillet er ONLINE, eller delvis ihvertfall. Det som du som ikke likte ved ONLINE likte jeg heller ikke, ihvertfall nesten.

 

Aleksander Skjølsvik

Lenke til kommentar

Hadde et spill som het F22 Lightning II til PC en gang (mener å huske at det het noe sånt)

Det var et ganske bra spill ifølge hukommelsen min. Det likte jeg. Kult fly, noe realistisk, måtte velge våpen selv, og det var meget begrenset med ammo man fikk på hver flygning. Måtte også passe på drivstofforbruk og lande når oppdraget var ferdig.

 

Burde ikke være så vanskelig å lage egentlig. Men man bør definitivt ha stikke når man skal fly da, ikke helt det samme med Dualshock. ForceFeedback var kult den gang, hehe

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...