Gå til innhold

Spill Quake III gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir vel en form for ActiveX-applikasjon eller lignende. Flash er vel ikke helt usannsynlig, selv om jeg er litt skeptisk - dog ikke mitt felt.

 

Står forøvrig litt mer om spillet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Quake_Zero

Eneste du trenger er ett lite tilleggsprogram til firefox eller hvilken nettleser du bruker. Det hele er en utrolig stor fil på latterlig 3.5mb.

 

Spillet går akkurat like bra som gode gamle Quake 3. Ganske utrolig at det går gjennom nettleseren.

 

Største problemet er få servere, og ingen i nærheten av Norge(Scandinavia), så pingen blir ikke så hyggelig.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt betaen litt og er like glad i dette som det originale Quake 3. Forhåpentligvis blir det litt lettere å få med folk til å spille dette, siden det blir gratis og alle kan kjøre det direkte fra nettleseren. :)

 

Det blir ikke CPMA gameplay, for å svare på et tidligere spørsmål jeg så her...

Lenke til kommentar

Ingenting enda. På facebook står det open beta for public evening 24th februar. Så tenker det kommer noe i 5-7 tiden :D

 

First, we want to thank our closed beta players who have been playing, testing, providing feedback, inviting friends and hopefully enjoying the QUAKE LIVE closed beta. We've grown considerably over the past 6 months and are now excited to announce that we're opening QUAKE LIVE to the general public, as an open beta, the evening of Tuesday, February 24th.

 

Also, check out www.quakelive.com for some cool new wallpaper.

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar
kjermy: Har du tilgang til betaen? I så fall, hvordan er Heroes? :D Hvilken maskinvare og nettleser bruker du, har du prøvd å kjøre Heroes på dårlig maskinvare for å se hvor optimalisert det er?

Jeg likte det ikke så godt... Følte at de med bedre våpen enn andre, eide de med dårligere.... Nå det kreves 50 skudd for å drepe, vil det være mye bedre for de som bare trenger 30 skudd

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...