Gå til innhold

Ny Android-mobil fra HTC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker den :love:

Synes designet er mye bedre nå, enn på bildene vi har sett tidligere.

Hvis det ikke kommer andre mobiler i år med kapasitiv touch, er det stor sansynlighet for at dette blir min neste mobil.

(litt avhengig av hvor kraftig den cpu'en er...)

Endret av zlinky
Lenke til kommentar
men den har jo fremdeles denne "underleppen" helt nederst, selv om den er langt mer elegant nå. Ser uansett ikke poenget med den..

Tenk deg at du holder den i hånda med tommelen oppå styrekulen og pekefinger pluss langfinger bak telefonen. I den posisjonen vil nok telefonen være stødig uten at du må legge trykk mellom tommelen og de andre fingrene eller at du krummer hånda rundt telefonen.

Lenke til kommentar
og tar - i motsetning til G1 - opp video.

Med oppdateringen til android som kommer nå i februar vil G1 kunne ta opp video. Det er vel denne nye versjonen av android denne nye htc mobilen kommer til å bruke, derav muligheten til å ta opp video.

HTC G1 ser myyyyye bedre ut i virkeligheten enn på bilder og den er fantastisk å bruke. Det er et stort tap at denne nye versjonen kommer uten 5-linjers tastatur, det er herlig å bruke. Underleppen gjør at det er mye bedre å holde den med en hånd.

Lenke til kommentar

jeg er i USA naa, og G1 er en fantastisk telefon!

nettop det at dne hadde touchscreen OG qwerty tastatur var grunne til at den ble attraktiv for meg.

Dete r vanskelig aa finne slike telefonen som ikke er smart telefoner (uten windows, hater dette systemet)

saa naa er det bare en touch mobil for meg, denne er uaktuell

Lenke til kommentar
jeg undres på om dem har ryddet opp i google konto rotet.

 

mener å ha lest at en måtte ha passord hos google for å bruke mesteparten av funksjonene i G1, når t-mobile lanserte den...

 

Man må koble opp mot sin googleaccount for i det hele tatt å benytte telefonen ja, ser ingen store problemer med det all den tid det er en gratis tjeneste, vil du ikke bruke kontoen etter registrering så er det ingenting i veien for det. Det har dessuten ingenting med T-Mobile å gjøre, men med hvordan Android integrerer seg med Google.

 

*drømmer om fungerende android på diamond nå*

 

Samma her.. Selv om det ser ut som den som er nevnt her ikke støtter mail for exchange.

 

Muligens fordi Google ønsker at du skal bruke gmail og deres systemer? ;)

 

Det finnes 3.partsløsninger som fungerer fint mot exchange allerede, dog er de stort sett i beta og har noen små issues, men det tar nok ikke altfor lang tid før det kommer mange gode løsninger på dette.

 

Og, ja, den ser finere ut i virkeligheten enn på all verdens bilder.

 

Hilsen lykkelig bruker av G1

Lenke til kommentar
Man må koble opp mot sin googleaccount for i det hele tatt å benytte telefonen ja, ser ingen store problemer med det all den tid det er en gratis tjeneste, vil du ikke bruke kontoen etter registrering så er det ingenting i veien for det.

Tja, bortsett fra at Google logger alt...

 

Det har dessuten ingenting med T-Mobile å gjøre, men med hvordan Android integrerer seg med Google.

Så man må ha Google-konto, så Google vet alt hva man gjør på PC OG på mobil for å bruke Android?

 

Ser ut som jeg aldri kommer til å gå til anskaffelse av en Android-mobil...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...