Gå til innhold

Windows Mobile 6.5 kryper frem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes WM er konge jeg. Liker å ha frihet til å bestenne hva jeg vil installere av programmer uten å måtte hacke telefonen og bryte garantien :roll: Det mest negative som kan sies om min telefon er vel at HTC programvaren er et minnesluk. Om folk synes menyene i WM er for vanskelig får de kjøpe seg en handicap tilpasset telefon (Iphone)

Lenke til kommentar

Må da også huske på at de skal lansere Windows Mobile 7, som forresten ble offisielt før 6.5 versjonen. Jeg vil tippe de vil implementere noen få ting med denne versjonen, men trykke skikkelig på gassen med windows mobile 7. Kanskje t.o.m. en lik lansering med Windows 7?

Lenke til kommentar
brukervenlig for hvem?

 

jeg har naa min foerste wm telefon, og det foerste som skuffet meg,

var mangelen paa innstillings og tilpasningsmuligheter, typisk windows

egentlig.

Mener du at Windows Mobile har lite instillings- og tilpasningsmuligheter? Det finnes vel strengt tatt ikke veldig mange andre mobile operativsystem som har mer.

Lenke til kommentar
brukervenlig for hvem?

 

jeg har naa min foerste wm telefon, og det foerste som skuffet meg,

var mangelen paa innstillings og tilpasningsmuligheter, typisk windows

egentlig.

Mener du at Windows Mobile har lite instillings- og tilpasningsmuligheter? Det finnes vel strengt tatt ikke veldig mange andre mobile operativsystem som har mer.

i utganspunktet, JA.

 

jeg teller ikke med de forandringene man kan få ved å installere nye programmer.

 

og bare det grunnleggende, som å velge om man vil

vise kontakter ifra simkortet, eller telefonminnet, eller begge deler i kontaktlista

er ikke i windows mobile (6.1) en gang! jeg kan

ikke huske sist jeg var borti en telefon der man ikke kunne velge dette!

 

det er et eksempel, jeg har nå begynt å venne meg til telefonen, så jeg må tenke en del etter

for å huske andre ting, men når man går ifra en "dum" telefon, til en windows mobile telefon,

så forventer man flere valg, ikke færre, det er jo en av primærgrunnene som gjør en smarttelefon

smartere enn en ikke smarttelefon.

 

for å komme litt tilbake til emnet, så håper jeg at windows mobile 6.5 er bedre på dette området.

Lenke til kommentar
og bare det grunnleggende, som å velge om man vil

vise kontakter ifra simkortet, eller telefonminnet, eller begge deler i kontaktlista

er ikke i windows mobile (6.1) en gang! jeg kan

ikke huske sist jeg var borti en telefon der man ikke kunne velge dette!

 

 

Sim-kort er fantastisk treige så genrellt sett er det en dårlig ide å laste inn kontakter fra SIM-kort uansett hvilken telefon du har.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...