Gå til innhold

Talkmore inkluderer 150 SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva med å ta med en oversikt over andre fastpris tilbud? jeg har snakkis fra tele2 og har akkruat fått et tilbud fra telenor sitt fastpris tilbud.

 

network norway har også et fastpris tilbud.

 

i alle fall så hadde jeg satt pris på en oversikt over alle fastpris mulighetene der ut.

Lenke til kommentar

Synes det er merkelig at Telenor ikke dras fram i denne saken, med det nye friprat-abonnementet. Det inkluderer ikke sms, men du kan få pakker med 100 eller 250 sms for henholdsvis 39 eller 89 per mnd. Med en abonnementspris på 229 uten binding (3000 ringeminutter) snakker vi da en totalpris på henholdsvis 268 eller 318 kr i mnd.

Lenke til kommentar
ikke glem at du må betale oppkoblingsgebyr på 79 eller 89 øre poer samtale også.

 

Og ikke glem å sjekke hva det koster å ringe til 3 og 5 sifrede servicetlfnr fra abonnementet, hos OneCall tar de 1,24 kr pr minutt mens Chess tar 2,99. NetCom tar 2,49 kr. Så ringer man en del til sine leverandører(tv, internett, avis, strøm, alarmselskap og lignende) blir det fort noen kr i forskjell når minuttprisen til disse varierer med opptil 1,75 kr pr minutt. Forrige mnd ringte jeg for 280 kr til 5 sifrede nr alene, pga tull med fakturaer og oppsigelser. Det er dessverre ikke alle leverandører som tilbyr tjenesten å ringe deg tilbake ved å legge igjen mobilnr, så ventetiden hos disse kan bli svært dyr hos de som har lang ventetid ofte. Sjekk også prisen for datatrafikk, her varierer prisen fra 0,99 hos OneCall til opptill 25(!) kr pr mb hos Vitel Mobil. Mange har makspris på 20 kr pr dag for datatrafikk. Som en kuriositet til det kan jo nevnes at statens melkeku Telenor tar 12 kr pr mb, og har makspris pr dag på 75 kr ! Grattis Telenor :o) For min del syns jeg OneCall har det mest komplette abonennementet, de inkluderer som eneste selskap 15 MMS og 25mb data i mnd prisen. Nå vet jeg ikke hvordan kundeservicen er og ventetiden på feks faktura avdelingen er, men det har jeg tenkt å kjøre en test på hos dem :devil:

Endret av BVG
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...