Gå til innhold

Uke 50mm - dag 3 (10.12.08)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det siste lyset i det tomme og forlatte bygget og det romler stygt bak deg i mørket. Du ønsker å gjemme seg bak gitteret, men kommer ikke inn fordi det er låst. Plutselig blir det mørkt...

 

post-26623-1228927783_thumb.jpg

 

skikkelig uhyggelig stemning, sånn rett før jul. Man kan jo bare håpe det er nissen ;)

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Prøvde meg først en tur i Granåsen, men det ble ikke noe særlig. Kaldt var det også, -16.

 

Så da var de katta (Milkshake) som måtte stå modell, og han tok utfordringen. Jeg brukte blender 2.0, så dybdeskarpheten ble liten. Jeg fokuserte på øynene, så snute er litt uskarp. Det var andre bilder som teknisk sett var bedre, men ikke på langt nær så morsomme.

 

post-19109-1228930234_thumb.jpg

 

Huggtenner har han nå i hvertfall, skikkelig vampyr.

Endret av ok67
Lenke til kommentar

Bildet fra tirsdag klarte jeg selvsagt å glemme igjen på minnekortet som jeg glemte igjen på jobb... Det står i en kursmaskin, så jeg håper bare jeg får tak i det igjen før en eller annen mer enn gjennomsnittlig idiotisk kursdeltager finner ut at det minnekortet var kjempefint!

 

Vel, her er dagens bilde. Egentlig en Aetius-idé, men det måtte testes likevel. Ja, for det ble ikke noen light trails på meg, nei. Altfor kaldt.

 

post-78697-1228946974_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ble inspirert av bybildene, så jeg tok et lite et like ved bopelen i København.

Ikke så veldig mye snø her nede for tiden. Eller i det hele tatt, for den del..

 

Tittel: Ved jernbanen

post-71211-1228946037_thumb.jpg

 

ISO 400, f/1.4, 1/20s håndholdt.

(Øyh! Åffer lagrer ikke "save for web" EXIF-data?)

 

øhh.. tøysegutt.. :) he he..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...