Gå til innhold

Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut


Anbefalte innlegg

Kommentartråd: Hvordan et p182 BURDE se ut

 

WindowPlain5KLong.jpg

 

 

 

Prosjektet blir sponset av:

 

ChilledPCLogo.jpg

 

- Favorittbutikken ChilledPC sponser med 2 stk Scythe S-Flex 1900rpm vifter og 5 svarte viftegriller. Takker så mye!

 

eklogoca5.jpg

 

 

- EK Waterblocks sponser med 60% på alle sine produkter . Tusen takk for dette!

 

LogoFeserCompany.jpg

 

- Feser bidrar med 5 liter UV Blue Cooling Fluid, en radiator, kompressnipler og slanger! Tusen Tusen takk til feser for dette :D

 

LogoScytheWhite.jpg

 

- Scythe meldte og interesse, og bidrar med en Kaze Master 5,25" Black Viftekontroller.

 

LogoLaing.gif

 

- Laing har vært så grei å sponse med en DDC 1-plus 18w Pumpe. Hjertelig takk til Laing.

 

vendur.gif

 

- Vendur sponser prosjektet med 150,-. Kommer til å bruke disse på støydempende materialer :) Hjertelig takk.

_________________________________________________________________________

 

 

Japp, da var også kommentartråden oppe :) Forslag, spørsmål, kritikk og kommentarer mottaes med takk.

 

Workloggen finner du HER

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du sier at du skal lage vindu i døra. En av grunnene til at jeg kjøpte meg P182 var for at det ikke var vindu i det. Men du ser selv hva du gjør. Kommer til å følge litt med på dette

 

Nei, skal ikke settes vindu i døra ;) I sidepanelet. Ja, det var faktisk en av grunnene til at jeg også kjøpte det. Men jeg tenker at når man skal mekke vannkjøling, så blir det litt kjedelig å ikke vise den fram :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvor billig? =)

 

Hvor billig vil du ha det? :p Er bedre at noen andre får kjøpe dem billig, enn at de ligger her å samler støv ;)

 

Hadde vært fint om du hadde skrevet noe i dene tråden for hver update.

Feks:

 

Ny update! I dag har jeg gjort ditt og datt. *link til updaten*

 

Tusen takk tipset! Skal gjøre det heretter. kjekt å ha noen som 'passer på' ;)

Lenke til kommentar

Vel, den er ikke modda enda. ;)

 

Det er en liste over alt som skal være med når prosjektet er ferdig :)

Nærmeste jeg kommer mod på den nå, er at jeg har kutta av sleevinga :lol:

 

Angående ny update, så blir det engang i romjula. Med julerush osv blir det lite tid til modding. Blir gjerne bare en time i slengen osv, og da blir det gjort for lite til å få mekka update.

 

Nå skal det sies at ALL fritid jeg har nå går til å få regna ut priser og andre kostnader. Er nesten avhengig av at det blir billigst mulig ;) Så bygginga har blitt satt litt i andre rekke desverre.

 

Men: håper på en liten update på julaften + en litt større på 1./2. juledag :dremel:

 

 

Godt å se at det er NOEN som følger med :p GOD JUL ! :xmas:

Lenke til kommentar

Har tegna litt på hvordan vinduet skal kuttes, og har kommet fram til at Raptor-disken må ligge vannrett. Da slipper jeg å lage et veldig langt vindu, noe som vil gi en merkelig form :p

 

Så har endret bildene i første post her, samt i loggen.

 

Kommer update med mer om vinduet i morgen eller 2. juledag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...