Gå til innhold

MTU legger ned


Anbefalte innlegg

Jeg fikk akkurat følgende SMS fra MTU:

 

"Kjære MTU kunde. MTU legger ned sin virksomhet og vi er på bakgrunn av dette forpliktet i henhold til post- og teletilsynets direktiver å informere deg som mobilkunde at du må velge ny operatør snarest mulig. Din nye leverandør må ha innportert ditt mobilnummer innen 5. desember 2008 for at du fortsatt skal kunne benytte ditt mobilnummer. Vi takker for at du var kunde hos oss og ønsker deg lykke til hos ny operatør. Mvh MTU"

 

Trist at de ikke klarte seg selv om det ikke var helt uventet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en SMS i dag fra MTU at de legger ned sin virksomhet og at kunder må velge en ny operatør snarest. Nummeret må være portert innen 5 desember for å kunne beholde det gamle nummeret.

Det geniale med MTU er at de "hadde" abonnement som man kan ringe gratis til alle i hele norge.

 

Noen som vet om noen andre operatører som har ett slikt tilbud? Ringer MYE og regningene blir store hvis jeg har ett vanlig abonnement.

Lenke til kommentar
Fikk en SMS i dag fra MTU at de legger ned sin virksomhet og at kunder må velge en ny operatør snarest. Nummeret må være portert innen 5 desember for å kunne beholde det gamle nummeret.

Det geniale med MTU er at de "hadde" abonnement som man kan ringe gratis til alle i hele norge.

 

Noen som vet om noen andre operatører som har ett slikt tilbud? Ringer MYE og regningene blir store hvis jeg har ett vanlig abonnement.

 

Det er vel Tele2 Sheriff som gjelder da tror jeg...

Lenke til kommentar

Kanskje det men det er kun gratis opp til 175,- :(

Det må finnes noen andre aktører uti der som tilbyr nesten tilsvarende det MTU hadde.

 

Håper det iallefall...

 

Betyr det at MTU er konk, eller det abb. typen du hadde som har "gått ut på dato"?

 

Vet ikke om de er konk, men de legger iallefall ned :p

Lenke til kommentar
Nei. Selve Klart Svar-butikkene eies av et annet selskap (men selvfølgelig mulig at samme personer står bak Klart Svar og MTU).

 

Klart Svar-butikkene ble overtatt av ComHouse nylig. ComHouse ble kjøpt opp av TeliaSonera (som også eier NetCom, Chess og Nextgentel)

 

Faen ikke lett å holde orden i alle selskapene :S

Lenke til kommentar
Kanskje det men det er kun gratis opp til 175,- :(

Det må finnes noen andre aktører uti der som tilbyr nesten tilsvarende det MTU hadde.

 

Håper det iallefall...

 

Betyr det at MTU er konk, eller det abb. typen du hadde som har "gått ut på dato"?

 

Vet ikke om de er konk, men de legger iallefall ned :p

 

Tele2 Sheriff kan være et godt alternativ, ser at de topper telepriser.no. De 175 kr kan du velge å bruke til hva du vil. Vil nesten påstå det er enklere enn hva Onecall og MTU tilby siden du da kun kan bruke "gratispakka" til minutter og SMS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...