Gå til innhold

Resistance 2 reviews

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Skrevet

IGN 9.5

9.0 Presentation

A continuation of the launch title franchise, Resistance 2 continues the battle against the Chimera. Lack of a narrator does hamper some of the cohesiveness of the game, however.

9.0 Graphics

Resistance 2 does have some weird technical and visual glitches, but the sheer number of enemies onscreen at once adds to the feeling of a massive battle for humanity.

9.0 Sound

Otherworldly sounds coupled with great voice acting and ambient effects heighten the action of the game.

9.5 Gameplay

Single player is a great experience with an epic scale to the campaign, but adding co-op and competitive play within the game only serves to augment the overall gameplay.

9.5 Lasting Appeal

A fast paced 10 hour single player campaign with multiple unlockables and difficulty levels are matched with extra multiplayer modes, gameplay options and community features.

Review

Video Review

Anbefaler dere å se videoreviewen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser helt sykt bra ut dette! Jaja, som om det ikke var nok uspilte kvalitetsspill i samlingen allerede. Hvordan i alle dager skal jeg få tid til å studere?

Skrevet (endret)
Må si jeg faktisk ble litt overrasket over scoren, men IGN ga vell Resistance veldig bra også.

Det fikk 9.1. Som var en ganske normal score, da snittet på GameRankings er 87 av 100.

Og nei, GameReactor's 6 av 10 er ikke akkurat noe jeg tar seriøst.

Endret av Only Chaos
Skrevet

Denne spillhøsten er bare helt vill! Går hardt utover økonomien gitt. Passer svært dårlig med EU-kontroll av bilen, julehandel og studielån akkurat nå! Men pytt sann...prioriteringssak. Blir vel et par sokker til hele hurven til jul! :p

Skrevet (endret)

Good shit. Har bestilt Collector's Edition fra en eBay butikk. :D

Havnet på prisen jeg måtte ha betalt for en vanlig versjon her til lands.

Endret av XDamage
Skrevet

Det skal veldige drastiske forbedringen fra FoM til at jeg er enige med karakteren IGN gir R2 her. FoM ble alt for gjennomsnittlig for meg.

Men kjøp blir det nok alikevell, etterhvert..

Skrevet

Forrige spill var rusha for å nå launch. De hadde hardt press på seg for å få et FPS-spill med bra online-muligheter, så det er ikke noen bombe for meg at dette ble bedre for jeg visste insomniac kunne bedre.

Skrevet

Har bare eneren jeg ass. Fikk låne det akkurat så har bare spilt det noen timer.

40 stk multiplayer :!: Blaster som h... Damn loco game!

Det var bra til å ikke klikke med masse lagg.

Heavy killing. Så da må jo res2 være gull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...