Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

har også hatt en rar opplevelse.

klarte en gang å sovne med en skruf sterk under leppa,dagen etterpå var den borte .jeg hadde svelgt den i søvne :wallbash: ,våkna opp,ondt imagen svimmel hele den dagen.farli det der,prøver å ikke gjøre det flere ganger..anbefales IKKE

Endret av plaskedamm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har også hatt en rar opplevelse.

klarte en gang å sovne med en skruf sterk under leppa,dagen etterpå var den borte .jeg hadde svelgt den i søvne :wallbash: ,våkna opp,ondt imagen svimmel hele den dagen.farli det der,prøver å ikke gjøre det flere ganger..anbefales IKKE

 

Hehe, skjer ukentlig med meg xD Ingeting er som å ta seg en pris når man legger seg i senga for å roe ned :) Er kun vondt første gangen, er vant med det nå.. Kun mamma som ikke liker brune flekker over hele senga ;D

Endret av iPlex
Lenke til kommentar

Har en tulling på trinnet som svelger både løs og pose uansett!

 

NOen flere som har vært over grensa og kjøpt Skruf Stark white?

Den funker fett, renner litt mye tho.

 

Synd vi bare har skruf original EDIT: white her i norge!

Endret av evn
Lenke til kommentar
Ah. Er det så stor forskjell på vanlig (9mg? Skruf er jo litt sterkere enn andre "svak"-snuser) og sterk (11mg) da? Snakka med en kar på jobben i dag, han påstod at det kun var sterkere salter osv som utgjorde forskjellen, altså mer svie...

 

 

FEIL. Skruf er ikke sterkere en andre ''svak'' snuser :p De har 8 mg heile gjengen.

Lenke til kommentar
har også hatt en rar opplevelse.

klarte en gang å sovne med en skruf sterk under leppa,dagen etterpå var den borte .jeg hadde svelgt den i søvne :wallbash: ,våkna opp,ondt imagen svimmel hele den dagen.farli det der,prøver å ikke gjøre det flere ganger..anbefales IKKE

 

Hehe, skjer ukentlig med meg xD Ingeting er som å ta seg en pris når man legger seg i senga for å roe ned :) Er kun vondt første gangen, er vant med det nå.. Kun mamma som ikke liker brune flekker over hele senga ;D

 

Mamma.......? :!:

 

Akkurat sånn jeg ser for meg det forumet her. He,he....

 

Men snus er ikke bra for noen. Best å kutte det ut om man kan.

 

Det er som et slør over virkeligheten synes jeg, flere som har merket det? At det gjør noe med hjernen?

Lenke til kommentar

Hvor sterk snusne er kommer ann på nikotin nivået og hvilke salter osv som brukes i den.

Feks General ekstra sterk, som inneholder 15 mg nikotin ikke hadde innehold ssalter osv, ville man ikke kjent effekt pga at saltene gjør sånn at nikotinet trekkes inn i blodet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...