Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vits i å oppføre seg så bedrevitende?

Det var et opplysende innlegg, ikke bedrevitende. Jeg skrev tross alt ikke "Faen så dum du er som tror snusen heter strong :roll: :roll:"

 

Btw, synes du noen oppfører seg tåpelig, ignorer det isteden for å kommentere med hovne innlegg. Lager bare bråk.

 

Tester Nick & Johnny nå, veldig god snus

Uten tvil. Det er den snusen jeg alltid kommer tilbake til.

Lenke til kommentar

Lager de N&J løs enda? Jeg finner den ikke noen plass.

Hvis noen har kjøpt den nyling , kan de sjekke datoen på den?

 

 

N&J lukter litt cola syns jeg.Det er nok individuelt hva folk forbinder lukta med , men det er det nærmeste jeg kommer. Jeg bruker skruf og N&J litt om hverandre og liker begge godt.

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Hvordan smaker (og lukter) Nick & Johnny kontra Skruf Sterk? Noe a la det samme?

Skruf hverken smaker eller lukter spesielt godt. N&J derimot, smaker som som sterk lakris blandet med tobakk og lukter mye av det samme. Når det kommer til smak finnes ingen bedre porsjonssnus.

 

N&J lukter litt cola syns jeg.Det er nok individuelt hva folk forbinder lukta med , men det er det nærmeste jeg kommer

Kan gå med på at East har en litt halvcolasmak/lukt, men vanlig N&J lukter langt fra cola i mine øyne.

Lenke til kommentar
Hvordan smaker (og lukter) Nick & Johnny kontra Skruf Sterk? Noe a la det samme?

Skruf hverken smaker eller lukter spesielt godt. N&J derimot, smaker som som sterk lakris blandet med tobakk og lukter mye av det samme. Når det kommer til smak finnes ingen bedre porsjonssnus.

Da lurer jeg på om jeg skal gå for N&J neste gang. :)

 

Skruf Sterk har 11mg/g, mens Nick har 12mg/g?

Lenke til kommentar
Hvordan smaker (og lukter) Nick & Johnny kontra Skruf Sterk? Noe a la det samme?

Skruf hverken smaker eller lukter spesielt godt. N&J derimot, smaker som som sterk lakris blandet med tobakk og lukter mye av det samme. Når det kommer til smak finnes ingen bedre porsjonssnus.

Da lurer jeg på om jeg skal gå for N&J neste gang. :)

 

Skruf Sterk har 11mg/g, mens Nick har 12mg/g?

 

Trur skufen er sterkere en N&J, men er ikke helt sikker.

Den sterkeste snusen ejg vet om er vell Oden extra sterk med 17 mg nicotin :dribble:

Finnes i flere smaker, se utvalget her: http://www.northerner.com/snus/Northerner_Loose-279/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...