Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk en artig idè. Sett at jeg tok masse salt i overleppa eller utenpå selve snusen. Ville jeg da fått merkbart høyere effekt?

Det hjelper muligens litt, kommer veldig ann på hvor vandt du er til nikotin.

 

Å fylle snus med salt, sprit og hockypulver er stort sett dumme guttestreker. En merker ikke mer av hockypulveret, det svir bare mer, en merker kanskje bittelitt ekstra med salt, men ikke mye, og spriten har ingen virkning whatsoever. Placebo hele veien.

Helt sikker på det med spriten? Det hjelper jo F.eks hvis du tar en tampong og dypper i sprit og har forskjellige steder og kroppsåpninger. Hvorfor skulle da snus med sprit ikke fungere?

Lenke til kommentar
Fikk en artig idè. Sett at jeg tok masse salt i overleppa eller utenpå selve snusen. Ville jeg da fått merkbart høyere effekt?

Det hjelper muligens litt, kommer veldig ann på hvor vandt du er til nikotin.

 

Å fylle snus med salt, sprit og hockypulver er stort sett dumme guttestreker. En merker ikke mer av hockypulveret, det svir bare mer, en merker kanskje bittelitt ekstra med salt, men ikke mye, og spriten har ingen virkning whatsoever. Placebo hele veien.

 

Hvordan kan du si at det er "Placebo"? Grovsaltet irriterer huden som faen slik at du nesten begynner å blø, og spriten blir tatt rett opp i huden.. Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en god LAN snus?

Har prøvd RL løs, General portion, Onyx, Catch. Også Skruf en gang for lenge siden.

 

Anbefaler general løs + en pils, eller kan jeg også anbefale den sterkeste snusen ejg vet om, med 17 mg nicoton!

Oden extra sterk selger med et par smaker, eller orginal.

Faktisk veldig god

 

http://www.northerner.com/snus/Northerner_...0Portion-12586/

Endret av atriC
Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en god LAN snus?

Har prøvd RL løs, General portion, Onyx, Catch. Også Skruf en gang for lenge siden.

 

Hva er egentlig kriteriene for en "LAN-snus" ?

 

 

"LAN-snus" er en snus som er god å ha når man spiller og den må helst ikke renne så mye :)

 

"Snus som er god å ha når man spiller?" Uhm.

White porsjon renner lite.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en god LAN snus?

Har prøvd RL løs, General portion, Onyx, Catch. Også Skruf en gang for lenge siden.

 

Anbefaler general løs + en pils, eller kan jeg også anbefale den sterkeste snusen ejg vet om, med 17 mg nicoton!

Oden extra sterk selger med et par smaker, eller orginal.

Faktisk veldig god

 

http://www.northerner.com/snus/Northerner_...0Portion-12586/

 

Har den kommet til Norge ja ?

Lenke til kommentar

Eller bare holde seg til et merke? :p Må desverre skuffe dere med at det ikke finnes en perfekt LAN snus som f.eks gir deg bedre AIM i COUNTER STRIKE eller MINDRE SOSIALT LIV i WoW ;D Ikke ta det som en fornærmelse, spiller begge spilla sjøl :p

 

Jeg snuser kun løs Röda Lacket løs på LAN.. Hurtig å bake, stort sett bare å fyre under leppa.. Renner ikke, smaker godt, dog liten effekt.. Kosesnus <3

Endret av iPlex
Lenke til kommentar
Synd å lese om 15-åringer som har blitt evige slaver av Kong Nikotin bare det siste året. Dere kommer til å angre.

 

Støtter opp den. Snus er godt, helt klart. Men å begynne, spesielt i ung alder, er veldig dumt med tanke på økonomien. Med mindre du ikke tjener veldig godt som ung, men det er ikke direkte sundt å snuse heller.

 

Jeg ser noen av dere stiller spørsmål som "Jeg har snust i 2 uker nå, når bør jeg gå over til en sterkere type" og "Hvorfor blir jeg så kvalm når jeg tar en prell, har så lyst til å bare kunne slappe av med snusen". Et råd er å bare slutte med en gang. Trenger ikke være helt avholds, det går ann å bomme en på fest og filmkveld med gutta. Men dere VIL angre i ettertid på at dere gadd å begynne fast med snusen.

Se dere rundt på skolen, folk flest klarer seg gjennom skoledagen uten å svette ihjel. Snusen er ikke nødvendig for å klare seg, men er deilig i ny og ne :cool:

Lenke til kommentar
Synd å lese om 15-åringer som har blitt evige slaver av Kong Nikotin bare det siste året. Dere kommer til å angre.

 

Støtter opp den. Snus er godt, helt klart. Men å begynne, spesielt i ung alder, er veldig dumt med tanke på økonomien. Med mindre du ikke tjener veldig godt som ung, men det er ikke direkte sundt å snuse heller.

 

Jeg ser noen av dere stiller spørsmål som "Jeg har snust i 2 uker nå, når bør jeg gå over til en sterkere type" og "Hvorfor blir jeg så kvalm når jeg tar en prell, har så lyst til å bare kunne slappe av med snusen". Et råd er å bare slutte med en gang. Trenger ikke være helt avholds, det går ann å bomme en på fest og filmkveld med gutta. Men dere VIL angre i ettertid på at dere gadd å begynne fast med snusen.

Se dere rundt på skolen, folk flest klarer seg gjennom skoledagen uten å svette ihjel. Snusen er ikke nødvendig for å klare seg, men er deilig i ny og ne :cool:

 

HAllais Marius! ; D (Ev1er her)

 

Støtter egentlig den, men en pris eller to om dagen skader ikke da.

Klarer meg på en boks i uka og vil ikke si jeg er avhenging. Klarer lett å slutte NÅ om jeg vil, men jeg synes det er kos å ta seg en prell når du er med kompiser, kjører brett eller koser deg foran pcn! ; D

Omtrent 50% av trinnet snuser her.. Rart med det :whistle:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...