Gå til innhold

– Vi har solgt best


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL :p Hvordan har sånne imbisile nolduser klart å lage et så kult spill??? Først står de fram og sier at alle piratkopierer COD4 og de selger ingenting. Det var faktisk så ille at folk hadde mistet hus og hjem påsto de. Og så plutselig mener de at COD4 er det mestselgende spillet i 2007 ?? :dontgetit: Må si samvittigheten svir, forbanna griske folk

Endret av digitalplacebo
Lenke til kommentar
Dette skal imidlertid være antall kopier som er sendt til butikkene, mens Call of Duty 4s sju millioner er antall kopier som faktisk er solgt.

 

Hvordan kan de vite at spillene faktisk er solgt? Det er ikke akkurat som at butikkene melder fra hver gang de selger en kopi av et spill.

 

Jeg ville tro de har en viss peiling på hva som er solgt og hva som blir levert tilbake. Hvis de leverer 20 kopier til en butikk, og de bestiller 20 til neste dag så ville jeg annta at de 20 var solgt.

Eller så må de gi tilbakemelding hver gang de bestiller nytt elns.

Lenke til kommentar
For noen kjepphøye folk asså. Først kommer de å sier at "vi har laget det beste spillet"

 

Å nå kom mer de å sier at "vi solgte best"

 

...hva er det neste!

Selvsikkerhet kalles det. Synes det er flott at de tørr å si sånt, da kan spillet nesten ikke være dårlig, for det hadde da vært forferdelig pinlig :!:
Lenke til kommentar
LOL :p Hvordan har sånne imbisile nolduser klart å lage et så kult spill??? Først står de fram og sier at alle piratkopierer COD4 og de selger ingenting. Det var faktisk så ille at folk hadde mistet hus og hjem påsto de. Og så plutselig mener de at COD4 er det mestselgende spillet i 2007 ?? :dontgetit: Må si samvittigheten svir, forbanna griske folk

 

Vis litt respekt siden dette er en av de fremste utviklerne vi har faktisk. CoD4 er det beste onlinespillet PERIOD i 2007 og mest sannsynlig 2008 også. Jeg har faktisk delvis gitt meg med CS pga dette og kjenner mange som har gjort akkurat det samme. Det er ufattelig bra laget og gjennomført, med en minneverdig singleplayer del.

Lenke til kommentar

at call of duty 4 har solgt meget bra er det ingen tvil om. men husk dette er 7 milloner kopier på 3 platformer, halo 3 har solgt like mye eller nesten like mye BARE på 360.

 

synes begge er veldig gode online shootere. men gått mest i call of duty i det siste :ph34r:

Lenke til kommentar
LOL :p Hvordan har sånne imbisile nolduser klart å lage et så kult spill??? Først står de fram og sier at alle piratkopierer COD4 og de selger ingenting. Det var faktisk så ille at folk hadde mistet hus og hjem påsto de. Og så plutselig mener de at COD4 er det mestselgende spillet i 2007 ?? :dontgetit: Må si samvittigheten svir, forbanna griske folk

 

Vis litt respekt siden dette er en av de fremste utviklerne vi har faktisk.

 

Activision er ikke utviklerne, de er utgiverne.

 

Og at de er høye i hatten, er ikke noe nytt. De kommer vel ned på jorden igjen når Treyarchs CoD5 ikke selger på langt nær like mye.

Lenke til kommentar
LOL :p Hvordan har sånne imbisile nolduser klart å lage et så kult spill??? Først står de fram og sier at alle piratkopierer COD4 og de selger ingenting. Det var faktisk så ille at folk hadde mistet hus og hjem påsto de. Og så plutselig mener de at COD4 er det mestselgende spillet i 2007 ?? :dontgetit: Må si samvittigheten svir, forbanna griske folk

 

Vis litt respekt siden dette er en av de fremste utviklerne vi har faktisk.

 

Activision er ikke utviklerne, de er utgiverne.

 

Og at de er høye i hatten, er ikke noe nytt. De kommer vel ned på jorden igjen når Treyarchs CoD5 ikke selger på langt nær like mye.

der sa du det :!: call of duty 3 = meh..

Lenke til kommentar

Jeg syns Activision har all rett til å skryte av salget av Call of Duty 4. Spesielt etter at vi har gått gjennom et år hvor alle har skrytt og hevet Halo 3 opp i skyene. Alle overskriftene med "Halo salger millioner" og alt annet hype. Og at CoD4 klarer å selge mer uten disse overskriftene er intet annet enn imponerende. Nå selges den over flere plattformer, men jeg syns uansett det er godt å se en "outsider" få litt oppmerksomhet rundt salg også, for det fortjener det.

Lenke til kommentar
LOL :p Hvordan har sånne imbisile nolduser klart å lage et så kult spill??? Først står de fram og sier at alle piratkopierer COD4 og de selger ingenting. Det var faktisk så ille at folk hadde mistet hus og hjem påsto de. Og så plutselig mener de at COD4 er det mestselgende spillet i 2007 ?? :dontgetit: Må si samvittigheten svir, forbanna griske folk

 

Vis litt respekt siden dette er en av de fremste utviklerne vi har faktisk. CoD4 er det beste onlinespillet PERIOD i 2007 og mest sannsynlig 2008 også. Jeg har faktisk delvis gitt meg med CS pga dette og kjenner mange som har gjort akkurat det samme. Det er ufattelig bra laget og gjennomført, med en minneverdig singleplayer del.

 

Om mans er bort i fra sammenblandingen mellom utgiver og utvikler, hvorfor i alle dager skulle amn automatisk være enig med de bare fordi de har lagd et bra spill? De kan fint si dumme ting selv om de lager bra spill.

 

AtW

Lenke til kommentar
LOL :p Hvordan har sånne imbisile nolduser klart å lage et så kult spill??? Først står de fram og sier at alle piratkopierer COD4 og de selger ingenting. Det var faktisk så ille at folk hadde mistet hus og hjem påsto de. Og så plutselig mener de at COD4 er det mestselgende spillet i 2007 ?? :dontgetit: Må si samvittigheten svir, forbanna griske folk

 

Vis litt respekt siden dette er en av de fremste utviklerne vi har faktisk. CoD4 er det beste onlinespillet PERIOD i 2007 og mest sannsynlig 2008 også. Jeg har faktisk delvis gitt meg med CS pga dette og kjenner mange som har gjort akkurat det samme. Det er ufattelig bra laget og gjennomført, med en minneverdig singleplayer del.

 

 

Helt enig :) COD4 er et dritbra spill. Men jeg sammenligner denne artiklen med en artikkel jeg leste i itavisen (tror jeg), der utviklerne klagde på piratkopiering av COD4 og at de ikke solgte noe, og at folk mistet huset sitt og havna på gata nærmest :| Da synes jeg de fremstår som sutrete og griske, når de faktisk har solgt i bøtter og spann.

 

edit: artikkel i itavisen

Endret av digitalplacebo
Lenke til kommentar

Activision har all rett til å si at de lagde det beste spillet mener nå jeg! Har kost meg i maaange timmer med dette..

 

Men skjønner ikke hvordan folk klarer å spille fps på konsoll!? Det går ikke an å sikte med ei stikke... Regner med at det er en slags "auto aim" i spillet? Og da blir det ikke moro, da kan en hvilken som helst nybegynner spille bra kun fordi han slipper å sikte.

 

Jeg mener hvertfall at FPS spill hører hjemme på PC!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...