Gå til innhold

Gjest Slettet+9817324

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Leser her at mange har negativer opplevelser/erfaringer med Airbnb. Har også hørt det fra andre som leier ut at det skjer mye skjult sexsalg, og at de har kommet hjem til tilgrisede leiligheter, ødelagte møbler og ikke fått noe support eller hjelp. 

 

https://www.trustpilot.com/review/www.airbnb.com 

 

Etter det som kommer frem er det ikke fristende å bruke Airbnb. Hvis det skjer noe så får en null hjelp, og da sitter men med svarte-Per. 

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Husk at det som er på bildene som oftest er veldig til glansbilder av plassen du skal leie.

Vær forbedredt på at bildene er mange år gamle og forskjellen på det du ser og det du får er ofte betydelig i forhold til standard.

Jeg kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse her. De gangene jeg har leid gjennom airbnb har alt vært som forventet, og bildene har vist det vi møter i virkeligheten når vi kommer dit.

 

Den erfaringen du beskriver har jeg opplevd når jeg bor på hotell, spesielt i mellomskiktet prismessig, der rommene aldri ser ut som de(t) som er avbildet, og mange bilder både inne og ute er sikkert både 10 og 20 år gamle.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Der ser du forskjellen som kan være.

Hvis alt ser helt strøkent ut og teksten er veldig overbevisende er det ganske sannsynlig at det ikke er som det ser ut.

Poenget er, man vet aldri hva man får på slike sider, eller hvem man møter på. Mye golddiggers og scammere der ute.

Sannheten er nok en plass midt i mellom det du og jeg erfarer, mye bra men også mange feller.

Er mye penger i å leie ut slik, ser jo folk som leier ut hus et par mil fra store byer, krever 150 tusen NOK per måned.

Eller leilighet i en større by, ikke uvanlig å kreve 30-40 tusen for en weekend. Jo mer penger dess mer tvilsomme typer vil det tiltrekke seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har bare vært utleier på airbnb, det har vært svært heldige opplevelser alle gangene.

Siden jeg gjerne er borte 3-5 uker sammenhengende i sommerhalvåret er det praktisk å leie ut leiligheten, jeg har da profesjonelle renholdere som gjør ren leiligheten før, mellom og etter utleieforhold.

 

Det blir gjerne et pent overskudd hver sommer, faktisk nok til at jeg har gratis bolig resten av året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...