Gå til innhold

Radikale Muslimers protest mot hån av Muhammed/Allah i Oslo 21/09-2012


Papa Dupre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å legge et lokk over det demo-toget for så å gasse det som er fanget under, ville spart samfunnet for milliarder av velferdskroner.

 

:ohmy::nei:

 

Kost-nytte vurdering. Dette er i stor grad mennesker som ikke bare er uintegrerbare, men forakter alle deler av norsk kultur med unntak av trygdeytelsene de får utbetalt. Asylpolitikken var aldri ment for å hjelpe slike mennesker.

Endret av Lilac1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Å legge et lokk over det demo-toget for så å gasse det som er fanget under, ville spart samfunnet for milliarder av velferdskroner.

 

:ohmy::nei:

 

Kost-nytte vurdering. Dette er i stor grad mennesker som ikke bare er uintegrerbare, men forakter alle deler av norsk kultur med unntak av trygdeytelsene de får utbetalt. Asylpolitikken var aldri ment for å hjelpe slike mennesker.

 

Helt enig i at disse menneskene er ekstreme, og ikke har noe særlig i Norge å gjøre, jeg sier heller: Dra tilbake til de Islamittiske landene deres, og forbli der.. Er selv moderat muslim btw.

Lenke til kommentar

 

Helt enig i at disse menneskene er ekstreme, og ikke har noe særlig i Norge å gjøre, jeg sier heller: Dra tilbake til de Islamittiske landene deres, og forbli der.. Er selv moderat muslim btw.

 

Som moderat muslim, hva er din holdning overfor fornærmelse av profeten? Bør de skyldige drepes eller er det rom for ytringsfrihet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Som moderat muslim, hva er din holdning overfor fornærmelse av profeten? Bør de skyldige drepes eller er det rom for ytringsfrihet?

 

Altså jeg blir jo lei meg av at noen skal behandle vår profet Muhammed (fred være med ham) på en slik måte, men jeg ser ikke grunn til å drepe noen, da er vi jo ikke noe bedre enn disse tullingene som står å roper "Viva Osama"..

 

Men jeg er en Shia muslim, og vi tillater bilder av Muhammed, men vi blir selvfølgelig lei oss når noen misbruker deres frihet på en slikt måte når de lager karikaturer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

I det siste intervjuet VG tv gjorde så ble det uttalt at muslimer føler seg undertrykte, hvordan kan noen fra verdens største religion føle seg undertrykt ? Fornærmet ja, men undertrykt er de ikke.

 

Er jo helt enig jeg! :) Det samme kan ikke sies om Hazarafolket... http://no.wikipedia.org/wiki/Forf%C3%B8lgelsen_av_hazarafolket_i_Quetta

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Bra å høre at ikke alle sinnene er i kok, da. Ut i fra det jeg ser på nyhetene og i avisene ser det jo ut som hele midtøsten har gått av skaftet pga dette. Jeg blir rett og slett litt skremt når jeg hører om det. Bomber som går av daglig i Afganistan, kristne barn som arresteres for desekrering av Koranen. Det hele virker så ekstremt og fjernt, bare derfor jeg spør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi setter våre lover høyere enn bibelen. Når muslimer ikke aksepterer våre lover, så fornærmer de oss på det groveste. Vi bør gå i tog for å vise støtte til vårt lovverk, samtidig som vi truer den muslimske del... Jeg tror ikke helt at muslimer ser hvor dumt det de holder på med er. Condell er litt ekstrem, men han har jo helt rett i det han sier. Vi bryr oss rett og slett ikke. Jeg har sett 3 minutter av filmen - mange muslimer har vel knapt sett 1 minutt av den, likevel blir folk drept på grunn av den.

 

Det er ikke hele vesten eller hele USA som står bak. Det er kanskje litt av problemet også - vi er friere i vesten. Her kan handlinger utføres av enkeltpersoner, og resten av befolkningen kan være likegyldig til det. Osama stod bak terror som drepte 3-4000 mennesker, og har full støtte blant muslimer? Jeg er rimelig sikker på at enkelte av de drepte også var muslimer - men mennesker er intet verdt når man skal hevne en profet fra 600-tallet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Viva Osama? Er det noen av disse menneskene som har Viva i morsmålet sitt?

 

Forøvrig er jeg enig i at det ikke hadde vært noe tap om gjengen utenfor ambassaden dro sin kos, men det er vell for mye å håpe på. Man forakter alt med landet man har fått komme til, men ikke tale om at man drar til ett annet land og går glipp av pengene. Flotte folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

, men vi blir selvfølgelig lei oss når noen misbruker deres frihet på en slikt måte når de lager karikaturer.

 

Hvordan misbruker man frihet? Hva er frihet for deg? Kan du kalle deg fri når du ikke kan, eller vil, kritisere ALT?

 

Muhammed er hverken hellig eller trenger noen fred med seg, ikke noe mer eller mindre enn samtelige døde mennesker på denne jord. det samme går for jesus, horus, tor og odin... Ingen av disse er hellige eller ukrenkelige, det er bare tull!

 

Det er KLART at pedofilismen muhammed innførte i islam ER et problem også i dag. Det er flere jenter i islamske land som årlig blir giftet bort til gamle griser som ihvertfall ikke gifter seg med dem for at de elsker disse små jenteneog siden dette er en uskikk muhammed innførte med sin fullbyrdelse av giftemålet med Aisha (ellr hva enn den stakkars jenta het), der han hadde sex med henne, så sier det seg selv at denne mannen ikke var god i hodet og MÅ kritiseres! Det skjønner du også tror jeg, ihvertfall vurde du skjønne det..

 

Å misbruke frihet er hva muslimer gjør når de sprer sitt hat og sine trusler på bakgrunn av islam her i landet. DET er misbruk av frihet!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er ikke misbruk av frihet, det er bruk av frihet. Det er definisjonen av frihet!

Jeg mener det er det.

 

 

Hvordan misbruker man frihet? Hva er frihet for deg? Kan du kalle deg fri når du ikke kan, eller vil, kritisere ALT?

 

Muhammed er hverken hellig eller trenger noen fred med seg, ikke noe mer eller mindre enn samtelige døde mennesker på denne jord. det samme går for jesus, horus, tor og odin... Ingen av disse er hellige eller ukrenkelige, det er bare tull!

 

Det er KLART at pedofilismen muhammed innførte i islam ER et problem også i dag. Det er flere jenter i islamske land som årlig blir giftet bort til gamle griser som ihvertfall ikke gifter seg med dem for at de elsker disse små jenteneog siden dette er en uskikk muhammed innførte med sin fullbyrdelse av giftemålet med Aisha (ellr hva enn den stakkars jenta het), der han hadde sex med henne, så sier det seg selv at denne mannen ikke var god i hodet og MÅ kritiseres! Det skjønner du også tror jeg, ihvertfall vurde du skjønne det..

 

Å misbruke frihet er hva muslimer gjør når de sprer sitt hat og sine trusler på bakgrunn av islam her i landet. DET er misbruk av frihet!

Selv om han ikke er hellig, betyr ikke det at vi har kjærlighet for vår viktigste profet, Muhammed (fred være med ham), er og han vil alltid være Islams viktigste profet, noe ingen kan forandre. Han er også en av verdens mest innflytningsrik mennesker som har satt sine føtter på denne vakre jorden, og da snakker vi blant alle de som har travelt rundt her i flere tusen år.

 

Bra å høre at ikke alle sinnene er i kok, da. Ut i fra det jeg ser på nyhetene og i avisene ser det jo ut som hele midtøsten har gått av skaftet pga dette. Jeg blir rett og slett litt skremt når jeg hører om det. Bomber som går av daglig i Afganistan, kristne barn som arresteres for desekrering av Koranen. Det hele virker så ekstremt og fjernt, bare derfor jeg spør.

 

Det er akkurat det som er så dumt med media, de klare å male et litt feil bilde, selv om de prøver å si at ikke alle muslimer er radikale og blir så utrolig sur av slike ting. Jeg som er Shia muslim går ikke av skaftet og vil ha noen henrettet bare for en tåpelig film.

 

Det er mange som bør sendes hjem. De skaper jo bare kaos pga småting.

Helt enig! Dersom de ikke vil være en del av vårt samfunn, så er jo det pokker meg ikke noen som tvinger dem til å dra til et muslimsk land, med Sharia og hele pakken, de kan f.eks reise til Saudi-Arabia som er et ypperlig land for slike idioter.

 

Personlig vil jeg ikke bo noe annet sted enn i Europa, her er det så fredelig, uten å høre bomber sprenger hver dag.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bare la meg understreke at jeg synes disse klovnene som demonstrerte i Oslo foran USAs Ambassade ikke har noe særlig å skryte av, og at de egentlig bare skyter seg selv i foten med å rope "Obama, Obama vi er alle Osama"..

 

Osama Bin Laden har aldri gjort noe godt for å fremme Islam, deres meninger er rett og slett tåpelige.

Lenke til kommentar

Bare jeg som reagerer på at disse menneskene hyllet Osama bin Laden? Det blir nesten som å stå å hylle Breivik. Bare det at Osama er 100 ganger verre.

 

Om noen nordmenn hadde stått å hyllet Breivik så hadde dem blitt kastet i håndjern å kjørt bort, hvorfor slipper disse muslimene unna med å hylle en massemorder?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Du skriver jo "Muhammed (fred være med ham)". Det jeg ser når jeg ser nyhetene, er at det virker som at jo mer folk tror på Muhammed/Allah i et land, jo mer krig, bomber og granater er det i det landet. Fred er i motsatt retning av Mohammed!

 

Det er heller ikke til å legge skjul på at den "vellykkede Vesten" ble vellykket fordi vi ikke var muslimer. Her fikk man utført mer nyttig arbeid, siden man ikke trengte å stå opp midt på natten for å be, og ikke var innavl et problem av ekstrem betydning, så man forble mentalt oppegående.

 

La meg minne deg om at du bor i et land bygget av stolte og standhaftige vantro, og at det svinekjøtt (svinespekk) i fårepølsene og okserullen. Velbekomme!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...