Gå til innhold

Test: Sony Xperia Z1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Okei, altså helt vanlig da med andre ord...

Er det ikke bare å ta av all plastikk-dilldall og bruke den som en vanlig mobil med glass da ??

Jepp, det var det jeg gjorde. Skjermen er MYE bedre i bruk uten plasten på, får mindre fingermerker og dritt, og så langt har jeg ikke fått riper i den, og jeg kjøpte da den kom ut (13W08). Ikke har bakglasset løfta seg heller.

Lenke til kommentar

Der går rykter om at denne kommer i mini utgave med samme kamera og prosessor , med 4.3 display og 720p hd oppløsning!!

 

Kudos til Sony da! Android trenger flere heftige modeller, også rettet mot de som foretrekker noe litt mindre enn 1/4 skjærefjøl :)

 

Må forresten skryte litt av Spaceworld i dag. Var lovet telefonen i dag, men det viste seg at Telenor begynte å skape seg overfor forhandlere på fredagen, og stanset forsendelser av telefonen... Så stakk innom og forhørte meg litt med gutta bak disken i dag ang. saken da. Fikk 200,- avslag på telefonen (ord. pris 799 ved nytegning av Djuice Nonstop M) + en sånn søt liten Music Angel Friendz portabel speaker :p Så henter jeg telefonen i morra! Så da blir det ca. 4800 ,- for telefonen, ikke så verst deal egentlig. Og full Telenor dekning/hastighet, endelig!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Returnerte min Z1 jeg, har ikke tålmodighet til å vente på firmware sånn at man kanskje får et brukbart kamera.

 

Siden jeg fokuserer så mye på kamera så kjøpte jeg en Lumia 1020 isteden. Ja det er windows phone, men det kan man alltids venne seg på. (bra OS i mine øyne, men mangel på apps gjør det litt kjipt)

 

Bildekvaliteten ble straks noe helt annet :)

 

anyway, lykke til med Z1, jeg skal nok følge med i tråden å se hvordan sluttresultatet blir når Sony hiver seg rundt og hører på kundene.

post-3895-0-42777500-1380568813_thumb.jpg

Endret av Apox
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...