Gå til innhold

Test: Sony Xperia Z1


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt denne telefonen i 4 uker nå, og er meget fornøyd med det meste, bortsett fra kvaliteten på glasset, det suger. Jeg har like mye(lite) riper på denne telefonen etter 4 ukers bruk som jeg hadde på min Galaxy S2 etter 3 års bruk. Samme bruksmønster, inn og ut av baklommen på olabuksa eller jakkelommen, og ingen skarpe gjenstander. Dette drar ned helhetsinntrykket.

Om noen dessuten vet hvordan man setter opp hurtigringing(speed dial), ikke favoritter via snarvei osv, på denne telefonen som kostet over kr. 5000,-, så vil jeg vite om dette.

Lenke til kommentar

Jeg og hadde det problemet at der kom fort riper i telefonen. Z1 kommer med skjermbeskyttelse fra fabrikk, så jeg byttet bare ut den med en bedre en. :)

Jeg leste også en plass at den skulle ha en radio sender, slik at du kan spille av musikk på FM signaler, noen som vet om det stemmer? Vist det vet noen hvordan jeg bruker den? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne telefonen i 4 uker nå, og er meget fornøyd med det meste, bortsett fra kvaliteten på glasset, det suger. Jeg har like mye(lite) riper på denne telefonen etter 4 ukers bruk som jeg hadde på min Galaxy S2 etter 3 års bruk. Samme bruksmønster, inn og ut av baklommen på olabuksa eller jakkelommen, og ingen skarpe gjenstander. Dette drar ned helhetsinntrykket.

Om noen dessuten vet hvordan man setter opp hurtigringing(speed dial), ikke favoritter via snarvei osv, på denne telefonen som kostet over kr. 5000,-, så vil jeg vite om dette.

Dette skyldes Sony sin fabrikkmontert film, og ikke glasset :) Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er denne ripesikker?

å hvorfor følger det ikke med headsett?

 

Jeg vil absolutt ikke si den medfølgende filmen til Sony, som sitter bak og fremme er ripesikker. Tvert i mot elsker denne fettmerker og riper. Headsett følger ikke med nei, sikkert Sony som ønsker å spare noen kroner og/eller de forventer at hvermansen har noe bedre liggende.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Xperia Z1 støtter berre synkronisering av Kontakter, Mail og Avtalar mot Outlook server, ikkje Oppgaver. Dette var ein stor nedtur for meg fordi dette er ein funksjon eg brukte masse på min Samsung S4. Korlor er det slik, og find det løysingar? Hadde eg visst dette, hadde eg ikkje kjøpt denne telefonen.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...