Gå til innhold

Blond skal skifte prosessor, se hvordan det går...

Frostshock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy fela....jeg forstår at en del folk ikke kan dette og forstår også at noen av de ikke vil lære heller, men ho der var spydig. du snakker ikke sånn til folk som prøvber på hjelpe bare fordi du selv er høy på pæra

Skrevet

Ja, den dama der har man irritert seg godt over siden programmet gikk. Hun er jo totalt forutinntatt overfor stakkaren, eller "nerden" som hun så fint navngir ham. Glad jeg ikke har slike bekjentskaper.

Skrevet

Jeg hadde gitt opp for lenge siden, og når hun sier at "det der er jo ikke pc'en, det er en boks!" Hadde jeg bare reist meg og forlatt huset.

Skrevet

Denne videoen er genial... Mangler del 2 der de skal gjøre det. Den er like bra minst. Der får de stille 3 spørsmål for å få hjelp. Hu blonde bruker opp alle 3 på 10 sekunder og taper

Skrevet
Denne videoen er genial... Mangler del 2 der de skal gjøre det. Den er like bra minst. Der får de stille 3 spørsmål for å få hjelp. Hu blonde bruker opp alle 3 på 10 sekunder og taper

7060254[/snapback]

Men jeg tipper at i hennes verden er hun alikevel vinneren?

Skrevet

7060254[/snapback]

Har du link til del 2?

Skrevet

Herre! Stakkars mann, jeg føler med han! Hvor dum går det ann å bli? Shait ass, og jeg er blond.. Men, jeg har da vett nok til ikke å krangle med folk som har peiling innenfor noe der jeg stiller blankt. Null respekt for den dama der.. "Nei, det der er en boks.. Da må du si boks da, ikke PC" ARGH! Dø! :wallbash:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...