Cocunnutttas121 Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Hei, tenkte dette kan være nyttig å vite: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20150000197614&sokeverdi=988976091&spraak=nb Endret 10. juni 2015 av VebbX
Strato Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Oisann. Se det ja. Er ikke supersmart eiet av Digitalimpuls? Det må også sies at bare fordi det er åpnet konkurs betyr ikke det at selskapet faktisk kommer til å gå konkurs. 1
Occi Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Ikke veldig overrasket, bestilte en der for en stund tilbake som bare ble utsatt og utsatt i over to måneder før jeg ba om pengene tilbake. Noe jeg heldigvis fikk, og supporten var hyggelig.
OC-Freak Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Oisann. Se det ja. Er ikke supersmart eiet av Digitalimpuls? Det må også sies at bare fordi det er åpnet konkurs betyr ikke det at selskapet faktisk kommer til å gå konkurs. Drevet av de samme folka som Digital Impuls, og de har ofte hatt delt lagerstatus, dvs "på lager" betydde på lager hos Digital Impuls i oslo. Har også hatt dårlige erfaringer med de tidligere, så er ingen overraskeles at de forsvinner.
Nizzen Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 (endret) Oisann. Se det ja. Er ikke supersmart eiet av Digitalimpuls? Det må også sies at bare fordi det er åpnet konkurs betyr ikke det at selskapet faktisk kommer til å gå konkurs. Fikk bekreftet at de ER konkurs. Samme eier som eier Digitalimpuls.no ja. DI er heldigvis ikkje påvirka av dette Største utgiften med supersmart var vel fra prisjakt.no og prisguiden.no. Dette koster flesk i trynet når man ligger høyt på lista, altså er billigst på det meste. Endret 10. juni 2015 av Nizzen 1
Strato Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Hva mener du med det? Må butikkene betale royalties for sin plassering på listene? Synd at de er konkurs da de ofte hadde gode priser. Jeg handlet der litt og fikk god service.
Nizzen Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Hva mener du med det? Må butikkene betale royalties for sin plassering på listene? Synd at de er konkurs da de ofte hadde gode priser. Jeg handlet der litt og fikk god service. De betaler per klikk, og sikkert noe ekstra også. Sist jeg snakket med eieren, så sa han at dette kostet EVIG mye. 1
Strato Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Hva mener du med det? Må butikkene betale royalties for sin plassering på listene? Synd at de er konkurs da de ofte hadde gode priser. Jeg handlet der litt og fikk god service. De betaler per klikk, og sikkert noe ekstra også. Sist jeg snakket med eieren, så sa han at dette kostet EVIG mye. Shiiit. Det suger jo. Betyr jo at det er endra større barrierer ved å være billigst.
Rudde Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Hva mener dere med samme eier som Digital Impuls? Det ér eid av Digital Impuls.
Strato Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Hva mener dere med samme eier som Digital Impuls? Det ér eid av Digital Impuls. så da har altså Digital Impuls og Supersmart samme eier Vi snakker her om morselskap og datterselskap. Eieren av morselskapet eier alt... Dere bare sier det på to forskjellige måter, men begge deler betyr det samme. 1
Cocunnutttas121 Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Skrevet 10. juni 2015 (endret) Ser at butikker som pixmania har valgt å trekke seg fra prisjakt grunnet at det er så dyrt. og sikkert fordi konkurransen blir knallhard med prisjakt og prisguiden. Endret 10. juni 2015 av VebbX
OC-Freak Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 .....og muligens fordi pixmania suger og bare fikk negativ omtale på prisjakt? 3
KimL Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har 5års garanti på et skjermkort kjøpt i år hos supersmart igjennom zotac da... ?
Lunalotic Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Glad jeg ikke kjøpte for mye igjennom supersmart nå. Skal sies at behandlings/leverings-tider var så lang at de fleste ordre ble kansellert fra min side. Endret 11. juni 2015 av Lunalotic
Occi Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har 5års garanti på et skjermkort kjøpt i år hos supersmart igjennom zotac da... ? Garanti ligger gjerne hos produsent, ikke selger.
Nizzen Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Glad jeg ikke kjøpte for mye igjennom supersmart nå. Skal sies at behandlings/leverings-tider var så lang at de fleste ordre ble kansellert fra min side. Da kjøpte du noe som ikkje var på lager.
Lunalotic Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Glad jeg ikke kjøpte for mye igjennom supersmart nå. Skal sies at behandlings/leverings-tider var så lang at de fleste ordre ble kansellert fra min side. Da kjøpte du noe som ikkje var på lager. Kjøpte ting som var på leverandørlager, ble lovet levering(på hentelager) dagen etter på telefon. Ringer opp dagen etter, neida, da var varen utsolgt på leverandørlager. Skjedde flere ganger. Endret 11. juni 2015 av Lunalotic
OC-Freak Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Jeg har 5års garanti på et skjermkort kjøpt i år hos supersmart igjennom zotac da... ? Hvis Zotac gir 5 års garanti ja, så burde det la seg ordne, enten via zotac eller via importør. Om du snakker om reklamasjonsrett etter norsk lov, så er det noe annet, da denne er knyttet mot selger. Om selger går konkurs kan du håpe på at importør kan hjelpe deg,men det er ikke sikkert du kommer noen vei. Zotac vil trolig ikke hjelpe deg etter garantien går ut.
RRhoads Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Ofte må man sende inn garantikort eller registrere kjøpet hos produsent for at garantien skal være gyldig.
Helm Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Ingen medier ser ut til å ha brydd seg. Kanskje Supersmart var for liten til å ha nyhetsinteresse, så da får man håpe at tapet er lite nok til at DI kan bære det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå