Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan klage på det meste i dag, men det aller verste må være Townsend. Lever opp til mine forventninger om en hodeløs, dum og grådig fotballspiller. Bedriten offensivt og enda dårlige defensivt. De to situasjonene hvor Newcastle til en forandring har greid å presse 3-4 spillere inn i boksen og Townsend lurer seg bak forsvarerne for så å kjøre 45 grader utover og inn i en jævla mur av Norwichspillere fordi han nekter å gi fra seg ballen oppsummerer denne spilleren greit. Bedriten, grådig og dum jævel av en spiller. En av svært få PL-spillere som har kjempemye å lære av selveste Obertan. Trist.

 

Newcastle har betalt £2m for spilleren Townsend og £10m for de 10 landskampene han har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jonjo Shelvey, stand-in captain, yet again refused to address the media today and that's why it was Lascelles who did the talking.


Dette må jo være tull? Har aldri likt Shelvey, ogOM dette stemmer blir han enda vanskeligere å like. Hjeper lite med 47 PL-kamper for Liverpool, 6 for England og EKTE BRITISK VINNERMENTALITET hvis man er ei feig rotte.

Ryktes jo også at han er får hele £80k i uka, uten en klausul som minsker den summer om Newcastle går ned, men det kan jo ikke stemme? Ville vært helt forbanna håpløst om det ligger noe i det, men det er jo snakk om Newcastle...

Lenke til kommentar

 

Enorme summer

I januar investerte den engelske klubben enorme summer i overganger. Blant annet kom Jonjo Shelvey med en prislapp pålydende 12 millioner pund.

Shelvey sikret seg dessuten en feit lønn og tjener hele 80.000 pund i uka. I lønnsforhandlingene mislyktes dessuten Newcastle med å forhandle fram en nedrykksklausul slik at lønnen ikke kuttes automatisk dersom klubben dropper ned et nivå.

Skulle Newcastle havne i Championship neste sesong vil Shelvey bli en av tidenes best betalte fotballspillere på nest øverste nivå i England. Scott Parker var i nærheten da han tjente 75.000 pund i uka mens han var i Fulham, men når likevel ikke helt opp til Shelvey.

Barcelonas tryllekunstner Neymar tjener til sammenligning 77.000 pund i uka, riktignok ikke medregnet bonuser. Han har scoret 27 mål så langt denne sesongen ble nummer tre i årets gullball-kåring bak Cristiano Ronaldo og Lionel Messi.

Flere andre spillere med lukrative kontrakter har heller ikke noen klausul som omhandler nedrykk, og økonomisk kan degradering bli en kjempeutfordring for de svarte og hvite. Moussa Sissoko, Andros Townsend, Seydou Doumbia og Henri Saivet er andre spillere som har sikret seg lik lønn uansett divisjon, i følge Telegraph.

 

Lenke til kommentar

Begynner virkelig å like Lascelles. Fremstår som en sjef og fremtidig kapteinsmateriale. Blir aldri en world beater, men han kan bli mer enn solid og om Mbemba skulle greie å leve opp til potensialet sitt har vi et virkelig solid stopperpar for fremtiden, om Newcastle greier å beholde de. For de ser ut som et par som utfyller hverandre virkelig godt.

 

Townsend hadde en god kamp til en forandring og. Fremsteles et par situasjoner som får meg til å rive meg i håret, men han leverte absolutt en god kamp i går. Beste jeg har sett av han siden 2012-2013 eller noe. Men hvor ofte kommer vi til å se han på det nivået her? Jeg tipper det blir sjelden vare, men han må gjerne motbevise meg. Hadde vært kanon.

 

Og Mitrovic er helt konge. For et innhopp han hadde i går. Ødela de bakre rekkene hos Swansea helt på sine 15 minutter på banen. Umulig å ikke like den mannen her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lascelles og Sissoko au. Ja, hele laget egentlig. Ser ut som om spillerne faktisk har trua på at de kan vinne kamper igjen og har lyst til å være utpå banen. Er liksom ikke så mye som skal til. Enn om Benitez hadde fårr 5-10 kamper mer? Ville vært ute av nedrykkstriden for mange kamper siden.

 

Townsend har plutselig begynt å imponere og. Om han greier å stabiliere seg på dette nivået så blir han jo fin å ha i stallen.

 

 

 

 

 

Edit: Lascelles skal også ha sendt noen stikk i retning Shelvey. "Lascelles in programme nominates Shelvey as #nufc worst trainer who "suffers from head loss now & again'".

 

Er jo ikke overrasket. Det er nok en god grunn til at Swansea ga'n opp.

Endret av Egg Shen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...