All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
-
Ta mattene med til 1 bilvask. Påfør avfetter og skum. La dette stå til det bobler. (du ser det på mattene) Spyl med høytrykk. Pene og rene matter
-
Meditations Av Marcus Aurelius Innbundet
DJViking svarte på DJViking sitt emne i Annen kultur og litteratur
-
-
Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate
MR SPEED svarte på Sviskepott sitt emne i Sosialt
ønsker dere 2 good sommer da -
Jeg hørte det i går. Å få med seg konklusjonen til skattekommisjonen i segmentet kl 10 (nr 2) er relevant for tråden og noe av det viktigere man kan få med seg i sommer.
-
Satt pris for Grand Theft Auto VI
vegin61269 svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Du som nevnte UK, ikke jeg. Jeg snakker om land som ikke oppgir skatt på produkter, som USA. Alle priser med USD er uten skatt. Så når noen lanserer ett produkt og oppgir pris USD så må du fjerne norsk moms for å sammenligne prisen med den amerikanske. Etter min erfaring så er det ingen i Norge eller i Europa som tenker på det. UK har med VAT i prisene helt til du kommer til kassen i en nettbutikk, da skal de fjerne UK VAT når det skal sendes til Norge. Er butikken med i VoEC så skal norsk moms legges til. -
Hvilke saker er det du refererer til?
- 143 svar
-
- 1
-
-
-
N-4K0 er nede på havna og kaster frisbee til meg.
-
Ja det er jeg egentlig klar over, men jeg ble bare nysjerrig på om det kan fungere. Jeg finner en del tilfeller på google som sier at det virker på gummimatter også, men man må ta det svært forsiktig. Så da tenkte jeg at trådstarter kan være en prøvekanin 😁
- 32 svar
-
- 1
-
-
27 705
- 72 295 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
149 161
-
27 minutter siden.
-
Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.
SprengeMobil svarte på Programvare sitt emne i Lekeplassen
Hør på sangen! -
Banner N-4K0 for å spørre om det er noen i livet her ute, og det er det alltid!
-
Men du forventer at jeg skal se for deg? Nei takk.
- 143 svar
-
- 2
-
-
Dersom det er synlig rusk som sitter igjen i gulvteppet etter du har støvsugd, kan du forsøke å fjerne det med klesrulle: https://www.biltema.no/hjem/klesstativer/klesruller/klesrulle-2000044486
-
Satt pris for Grand Theft Auto VI
vegin61269 svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
De kunne tatt $100 for base GTA6. Jeg har aldri vært fan av GTA, kommer ikke til å kjøpe det siden jeg ikke har konsoll. Med tanke på kvaliteten de leverer i spillene så er $100 + helt greit når det er så mye søppel til både $70 og $80. -
Se flere timer med segmentert video for deg, uten vederlag, nei vet du hva. https://tv.nrk.no/serie/nyheter/NNFA09062426 https://tv.nrk.no/serie/nyheter/NNFA10062426 https://tv.nrk.no/serie/nyheter/NNFA11062426 https://tv.nrk.no/serie/nyheter/NNFA12062426 Her er noen av segmentene og det er flere segmenter fra etter lunsj i går.
-
Satt pris for Grand Theft Auto VI
Donkey Kong svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Som jeg skrev inkluderer britiske priser VAT. Vet fortsatt ikke hva du egentlig argumenterer for. At Norge ikke er et veldig dyrt land? Jeg er ikke uenig i det. -
Satt pris for Grand Theft Auto VI
vegin61269 svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Når du sammenligner priser med land som ikke oppgir skatt må du fjerne den norske momsen. Newegg tar 770USD=7607kr + evt. Tax for en Power color RX 9070 XT Reaper, Proshop Norge tar 5751kr + MVA. Dette skjermkortet er nesten 2000kr billigere i Norge sammenlignet med USA. Norge er ikke ett dyrt land. Spesielt brunevarer har vært billig. Spesielt med tanke på hva vår lønn er sammenlignet med lønna til flere europeiske land. UK har normal VAT på 20%, ikke store forskjellen mellom UK og Norge. Gjennomsnittlig VAT i Europa er på litt under 22% -
SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*
Jarmo svarte på osse-mon waits for alice sitt emne i Humor
-
149 160
