Gå til innhold

Radeon HD 4870 X2 får pris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns at fra 3500-4000 er veldig god pris for dette kortet. Vannkjølingblokker for ATI kort bruker å koste litt mindre enn nVidia's sine - så blir hyggelig total pris.

 

4870 X2 kommer også til å gå mye ned i pris (se på 3870 X2 idag) - så det blir veldig aktuelt med 1 kort til når pris går under 3500.

 

Det er det jeg liker så godt med ATI at de som satser på ATI får et smooth opplevelse - både med stabile FPS i spill - men også at brukere har til en hver tid "the best of the best" og kan spille på MAX.

 

De som har 3870 X2 idag og hiver på 4870 X2 vil få mye glede av de 2. Og kan skifte ut 3870 X2 med enn til 4870 X2 så snart prisen går litt ned. Så det blir veldig behagelig også trenger man ikke å kaste 1 år gammel kort i søppel bare pga man ikke kan mikse kort i SLI.

Endret av GCardinal
Lenke til kommentar
prøv og få 280gx2 (vis det kommer) til under 4k ...

 

 

Er det lov og begynne med forhåndsalg?

Vel, det er lov hvis ATI gir en uoffisiell grønt lys. Det samme skjedde med HD4850, og det er en fin måte å overraske konkurrenten. Særlige i denne runden som flere rykter antyder et nytt Nvidia kort ganske samtidige med HD4870X2.

 

Jeg tror at dette vil dukke opp i norske butikker ganske snart, og vil fort havne på kr. 2999 tipper jeg.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Ello Theo, lenge siden jeg har vært på cpu markedet nå, er det amd som ser ut til å levere det beste i framtiden?
Ey M8.

Vanskelig å si, men jeg holder en finger på Intel pga. den kommende Nehalem med Quickpath.

 

Kortet ser rimelig bra ut. Jeg skulle likt å sett noen forslag til en kjøler for 2 slike kort, både luft og vann. Ser for meg luft løsning med hovedsaklig 1 kjøler, begge kort satt i ett.

Bra, men sørg for at det ikke blir jevnt godt og varmt!

Kanskje på tide å kutte ut dette klovneriet? Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg tipper at prisen går raskt i retning av 3000 kr. De som legger ut forhånssalg legger prisen høyere enn forventet pris.

 

Kortet ser rimelig bra ut. Jeg skulle likt å sett noen forslag til en kjøler for 2 slike kort, både luft og vann. Ser for meg luft løsning med hovedsaklig 1 kjøler, begge kort satt i ett.
Bra, men sørg for at det ikke blir jevnt godt og varmt!
:no:
Lenke til kommentar
De som har 3870 X2 idag og hiver på 4870 X2 vil få mye glede av de 2. Og kan skifte ut 3870 X2 med enn til 4870 X2 så snart prisen går litt ned. Så det blir veldig behagelig også trenger man ikke å kaste 1 år gammel kort i søppel bare pga man ikke kan mikse kort i SLI.

Misforstår jeg når jeg tolker deg dithen at 3870 er kompatibel med 4870 i CrossFire?

Det var nytt for meg.

 

J.

Endret av Oldboy Jenny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...