Gå til innhold

Radeon HD 4870 X2 får pris


Anbefalte innlegg

De som har 3870 X2 idag og hiver på 4870 X2 vil få mye glede av de 2. Og kan skifte ut 3870 X2 med enn til 4870 X2 så snart prisen går litt ned. Så det blir veldig behagelig også trenger man ikke å kaste 1 år gammel kort i søppel bare pga man ikke kan mikse kort i SLI.

Misforstår jeg når jeg tolker deg dithen at 3870 er kompatibel med 4870 i CrossFire?

Det var nytt for meg.

 

J.

Var spekulasjoner om dette, men har lest at det IKKE går å mikse 3xxx serien med 4xxx serien. Iallefall ingen plasser på nettet jeg har sett de har fått det til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De som har 3870 X2 idag og hiver på 4870 X2 vil få mye glede av de 2. Og kan skifte ut 3870 X2 med enn til 4870 X2 så snart prisen går litt ned. Så det blir veldig behagelig også trenger man ikke å kaste 1 år gammel kort i søppel bare pga man ikke kan mikse kort i SLI.

Misforstår jeg når jeg tolker deg dithen at 3870 er kompatibel med 4870 i CrossFire?

Det var nytt for meg.

 

J.

 

Du kan bruke alt av 3 og 4 serie kort til ATI i Crossfire. 3870 X2 er begrenset til 2 kort i Crossfire, mens 4870 X2 kan kjøre opp til 4 kort i Crossfire. Det er f.eks. mulig med:

3850 + 3870 + 4870 + 4870 X2 i samme maskin i Crossfire. Eller 4870 X2 + 4870X2 + 4870 + 3870

Dette var det snakk i før kortene kom, men lest at det ikke gikk å mikse de likevel. Om du mener dette går ant så kan du kanskje finne en lenke til det. Er jo kult om det går, men tror det ikke før jeg ser det.

Lenke til kommentar
nei det er bare tull, kortene må være like.

 

Nei. Guru3D Du kan bruke 4850 + 4870 X2 - og det er klart at de er ikke like.

Ja, 4xxx serien + 4xxx serien går. Samme med 3xxx serien + 3xxx serien. Men sånn jeg og tydeligvis noen andre forsto på deg så mente du at 3xxx + 4xxx serien gikk sammen. Det finner jeg ikke noe eksempler på om jeg søker på google.

Lenke til kommentar
Med de problemer nvidia har for tiden er det sikkert like greit.

Personlig venter jeg bare på å høre at det er en defekt i en rom chip el så på de skjermkortene slik at de automatisk eksploderer om man f.eks skulle finne på å stille klokken. =)

 

Litt trist å sitte å håpe på noe sånt for en voksen mann er det ikke?

Lenke til kommentar

LoveAmiga, du vil finne ut at humor ikke endrer seg så drastisk med alderen. Mitt inntrykk er at man som ungdom overvurderer hvordan personligheten forandrer seg gjennom årene. Det du ser hos dine rollemodeller i vante miljøer er nettopp innlærte mønstre og beviste rolleintnakelser og ikke noe annet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
LoveAmiga, du vil finne ut at humor ikke endrer seg så drastisk med alderen. Mitt inntrykk er at man som ungdom overvurderer hvordan personligheten forandrer seg gjennom årene. Det du ser hos dine rollemodeller i vante miljøer er nettopp innlærte mønstre og beviste rolleintnakelser og ikke noe annet.

 

Håper du skjønner av navnet mitt at jeg ikke akkurat er ung :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...