Gå til innhold

Post ditt første innlegg!


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Jeg bare satt og tenkte litt her for meg selv: "Hva var mitt første innlegg her på diskusjon.no?"

Så jeg satte meg ned å begynnte å søke, og jeg fant det! :D

(Bare sånn for mimringens skyld :) . Dette blir en slags "mimre-tråd". :) )

 

Jeg begynner:

 

Jeg startet en ny tråd hvor jeg spurte om et videoredigeringsprogram til en skoleoppgave jeg hadde :)

 

Hei. Har valgt meg en skoleoppgave om å lage en animasjonsfilm. Har tenkt å lage en animasjon om en plastelinafyr som utfører div. oppgaver. Har alle bildene, men vet ikke hvordan jeg lager en god animasjon ut av det..

Prøver meg fram med Windows Movie Maker, men det er ikke helt det jeg er på utkikk etter. Kan jeg få litt hjelp..? :confused:

 

Jeg kom over denne siden:

http://www.nva.no/standard1.asp?side=laganimasjon.inc

-men hva med lyd og musikk?

 

Har både XP, Vista og OS X. Så alle programmer unntatt de linux-baserte funker.

Jeg fikk hjelp, og prosjektet ble kjempebra!

 

 

 

Så nå kommer jeg med en liten oppfordring til dere andre forumbrukere:

Hva var ditt første innlegg her på diskusjon.no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg var på leir tur med klassen en gagn og skulle skifte pære men hehe putta inni feil størrelse ...smalt som F og strømmen gikk i HELE byggningen *grin*

Hehe, jeg kjøpte nye desktop høytalere som brukte mindre strøm enn de gamle mine. Gadd ikke å rote bak i PC'en. (Det er en labyrint av ledninger der). Så jeg kobla bare de nye høytalerene inn på samme strømmene som mine gamle. Det plutselig sto det flammer ut av høytalerene. :blush:

 

Fire og et halvt år siden. :O

Lenke til kommentar
vet ikke om det er det rette setedet .. men etter 2-3 timer søking på alle bedes siter er det verd et skudd ..

 

jeg har en Hewlett packard Pavilion skjerm ..den flimer og bilde rister .. jeg har ikke di rette driverne ..noen som vet hvor jeg kan få tak i disse .. (ikke på hp sine sider .. bare drit der )

 

all hjelp motas med stor takk 8)

 

fra 2003 gitt , var litt lost på den datan der gitt , men den er død for LEENGE siden

 

 

ser det er fult av skrive feil , dårlige formuleringer og annet skrømt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har nå en god stund lagd musikk med eldre programmer som først med fasttracker og senere med modplug tracker, det har jo fungert bra for meg med samples(instrumenter) hentet fra nettet og gratis programvare, har denne hobbyen kostet meg hittil netto 0kr.

Og har ikke tenkt å bruke penger på keyboard ennå kanskje senere, men hvilke fordeler har den i forhold til tastaturet når man bare arbeider med samples, altså små wave filer. Med modplug tracker kan man bruke vst effekter men vst instumenter har jeg ennå ikke funnet ut hvordan man bruker. Samtidig vurderer jeg å bruke mer proffe programmer men vet altfor lite om altenativene ennå, men er det noen som vet om noen programmer som ikke altfor vanskelig å bruke til å lage musikk med og samtidig kan brukes uten keyboard og selvsagt å koster skjorta av en fattig student. Tillegs spørsmål for eventuelle for de som gidder å svare, hvordan virker skal vi si de mer proffe progs. i forhold trackere

 

Må lære meg å skrive mer leselig og oppstykket, sliter på øynene å lese det jeg skrev.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
OK, en liten bump.

 

Noen som husker den episoden som starter med at Bart skal stjele et glass med mynter i god gammeldags Indiana jones stil? Hva het den ?

<{POST_SNAPBACK}>

 

 

Så den episoden i går faktisk tongue.gif holde rpå åse alle episdodene fra første til siste;) Den var i hvertfall i sesong 4, og mener det var disk 4 i sesongen min, dvs. en av de seks episodene wink.gif men er bare 100% sikker på at det var sesong 4

 

Det var mitt første innlegg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Kan disse spillene kjøres på min nye pc, har kjøpt meg ny og maskinen har OS systemet Windows Vista Ultimate.

Har hørt at man kan Patche spillene men er ikke sikker, kan noen hjelpe meg ?

Vil ikke installere p.g.a maskin krasj, spillene er fra en tidligere datamaskin.

 

Min aller første tråd :love:

Lenke til kommentar
Hvilken mobil burde jeg velge, uavhengig av tastatur, fliptelefon/"normal". Prisen burde jo være under 5500kr, og helst ikke n6600. Den MÅ/bør ha kamera, video opptaker er ikke nødvendig, men en fordel. Noe å anbefale? Helst noe som ikke alle andre har...

:yes::yes::thumbs::yes::yes:

 

SE t630 høres fin ut for meg...

5500 kr! Har ikke så mye i dag en gang. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...