Gå til innhold

EA stanser Red Alert 3 for PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konsoll av strategispill funker ikke etter min mening.

 

Men de utvikler til X360 men ikke PS3? Hva er den store forskjellen egentlig? :o

 

Uansett, det er nok på PC dette skal kjøpes.

 

 

Muligens fordi det er lettere å utvikle til den (hvertfall virker det sånn), muligens fordi de sannsynligvis vil selge mer av det til 360. (EA solgte 12 ganger så mange spill til 360 som til PS3 i fjor. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 )

Lenke til kommentar
Red Alert fungerte merksnodig godt på PS1 i sin tid.

 

Men men, enda et kanselert spill til PS3.

Er vel ikkje kanselert, men "satt på pause". Litt forskjell er det jo.

 

Satt på pause, kanselert, ikke lenger under utvikling. Mange ord med samme betydning. Tviler på at EA LA blir å gjennoppta PS3 versjonen når de andre versjonene er lansert. Samt de utvikler til X360 og PC, den siste er vel den de fleste tenker på når de skal velge platform for RTS spilling.

Lenke til kommentar

Da var det ikke så gale å bare ha PC allikevel. Kan uansett ikke forestille meg å spille rts spill på konsoll. Det har gått mange timer med på ra2, og det lever fortsatt :)

Håper ra3 blir bedre enn c&c3, for det var ikke spennende lenge :/

Endret av stavros
Lenke til kommentar
Konsoll av strategispill funker ikke etter min mening.

 

Men de utvikler til X360 men ikke PS3? Hva er den store forskjellen egentlig? :o

 

Uansett, det er nok på PC dette skal kjøpes.

 

 

Muligens fordi det er lettere å utvikle til den (hvertfall virker det sånn), muligens fordi de sannsynligvis vil selge mer av det til 360. (EA solgte 12 ganger så mange spill til 360 som til PS3 i fjor. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 )

 

Feil, ihvertfall i linken du hennviser til.

I Q3 gjorde dem det i.flg. linken din, i Q4 tjente dem bedre på PS3 enn 360. :-/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...